|

1日1言
我係唔係係時候生性..""
唔再令到屋企人傷心-33-"
1113**
今朝9點幾就醒左...係張床碌黎碌去..-33-"因為唔想開電腦..我爸爸係度-33333-"等佢出左門口我先起身開電腦..嘩哈哈>\/<"開電腦..1陣之後老公仔on左..同佢chat msn luuu"嘻嘻>\/<"開心呢!!!!!傾到12點幾佢就話出去lu.."我就係度上網睇野..過得極之無聊..之後熄電腦...諗住訓覺啦..後尾變左同d細佬妹玩,,,-33-"頂!!!!!!佢地整到我條頸好痛..."then..落左街買野..."又買雪糕食-0-"食雲呢拿味!!!!!!食自己-333-""nono""返到屋企係度洗機.."因為部機handhand地.."唔洗唔得!!!!!等緊既時候..訓著左-3333-"因為好累.."今日太早醒啦.."好快就攪掂...整完dl返d野又落街.."dl左好多野呀...msn啦...icq啦...歌啦=333=""then又落街買野-33-""好鬼死熱!!!!!食完飯就玩電腦.....係度睇dd笑片...見到個令女超肥呀..."痴線嫁!!!!!>/\<"佢個肚好鬼死大-333-""都唔知食咩大嫁!!!!!!!shortshort地!!!!!then同左呀roy傾左陣.."以後老公仔就返黎luuu."同佢chat啦..."之後媽媽講左句野令到我後悔***我係唔係一個讀到書既人!!!!!!到底係唔係-333-"如果係..點解我有書唔去讀=/\="由宜家開始真係要讀書啦.."唔係我d成績會跌嫁啦-333-"

|