NIKI0924

暱稱: ███``*LeE娜.`||▋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

          

 

2005 年 11 月 11 日  星期五  

               
                  1日1言&1111**
 

                  
          

1日1言

                                                 發現只屬於次等 ..

                                              -333-

1111**

尋晚去左訓覺覺,,,搞到NG識醒-333-"後尾醒返**就即刻打比老公仔LA.."嘻>V<"傾左1個鍾到冇就CUT線LUU.今朝起身..搞掂哂D野..就出門口..=333="搭751去-333-"去到老公仔仲未到,,,"係度睇D小朋友係度玩何仔=X=""睇到笑..=.=""睇左陣老公仔到左LU..."之後行返學校洛.."NG知係NG係我講錯野..搞到佢NG多HAPI...SORRY!!!!!以後NG敢講啦..返到去又打波...嘩@@..我終於開到1球GE下手啦...開心>\/<"嘩哈哈""打完返上去睇書..&抄考功課.."英文堂....好悶!!!!差D訓著...不過我NG會訓GA..我要聽書書AR..MRS TSANG係度講TBL PROJECT果份野""又要做TBL啦...好驚呀..."因為上年我整係作篇文出黎...第一次係雀屎幫我做..第2次好似冇交TIM AR..-3333-MRS TSANG係咁講D字點解,...我就係度MARK 低.."2英文就咁講.."科初,,,,簡直想死!!!!!!眼訓到死!!!不過我都係冇訓到...又係係度聽呀SIR..講書.."因為測驗我問左呀SIR借左2分..考試果度要還返2分比呀SIR.....要比心機.."數學堂..."比人罰企...KAWIN真係慘..~~今日係咁罰企,,,英文堂企左2堂..科初NG記得帶書..企左1堂..."數學堂..又要企...今日數學堂整係係度罰抄..同企..."痴線GE 咩.."敦敦又NG教書喎.."激死!!!!!中文堂..NG知係NG係因為MISS KWOK病左GE關係..我地班冇咩點嘈.."LUNCH食飯比人串...超UN HAPI..仆街朱偉權仲要叫D人NG好同我玩..."超UN HAPI...落到去都冇咩心機打波...張肥康激嬲左..YUKI..搞到鎖NG到波..."上到去唔知做咩事..曾SIR見到佢地傳個波...就收左個波..."佛學堂超靜...我仲差D喊-333-"不過忍到...西屎堂又係想喊..又係忍.."2堂冇咩點出聲.."經公都係咁過...放學偽4樓同聰聰..映彤玩,,嘻.."之後激嬲左聰聰.."THEN同我班D人係度玩何仔...超白痴.."之後同張肥康..范生返屋企..."返到去係度玩電腦...去左訓覺.."因為太眼訓,,之後老公仔打黎話NG ON.."之後我返左自己床訓.."但喊左陣先訓.."今日真係超NG HAPI""


   

  

刊登時間︰2005-11-12 10:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





\