|

今日LEE....好好開心AR]]]]]]]*
早上LEE..."食完早餐...""
就係度等{老公仔}..KAKA>V<""
不過呢...由10點等到12點都未見佢ON"
唉...""不過佢有原因]]]*
咁就原諒左佢.."
THEN....就同佢CHAT LA""
AR媽又出街街LUU"
去{嘉兒}屋企WO.."
{嘉兒}生日AR""
不過我咁大..NG岩玩..."
SO冇去到..."係屋企食飯飯**
HAHA^.<""
後尾問老公仔黎NG黎富泰.."
佢話黎WO..""KAKA""
2點度佢就出門口LUU"
搭4我去車站搵佢..""坐左陣..
就見到{老公仔}LUUU"
我地去左AF1果個公園..""
玩左陣...""
之後話去兆康...""
THEN又去兆康LA**
又見到果對劉天生小情侶```
HAHA>V<"笑死了,,,"
去睇人打籃球___"
之後坐左係果對小情侶原先果到."
坐左陣就走人LUUU"
去左7仔買野飲...**
之後行返去富泰.."
又係個公園坐左陣**
開心呢...**
返到黎冇比人話度..."
之後就玩電腦.."
夜晚睇睇下電視訓著左}}*
後尾AR媽叫我去訓覺.."
我去左佢張床訓覺.."
佢臨出去前叫醒左我.."
THXXXX AR媽AR""
之後起左身...*
就同{老公仔}傾電話LA.."
傾左4個鐘頭...**
嘩@@好耐AR..""
好開心AR****
----------------------
{老公仔}..我是真的愛你
----------------------

|