NIKI0924

暱稱: ███``*LeE娜.`||▋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

          

 

2005 年 10 月 24 日  星期一  

               
                  開心呀開心呀""
 

                  
          

01-10請列出異性

01 呀仔憲憲
02 張肥康
03 "小"樹威
04  肥豬
05 人妖
06 rex
07 傻仔然
08 呀哥CD
09 梁鋒志
10 KAWIN

 

11-20列出同性

11 呀怡
12 MIKI
13 LAMB
14 RENNE
15 RUBY
16 HEBE
17 YUKI
18 KIKI
19 郭LAM
20 HONEY淫酈

 

.3 號同邊個拍緊拖?  佢呀..冇同人拍拖啵>\/<"
.如果 6 號同 12 號一齊, 會唔會好正? NONO...
.8 號同 15 號一齊呢? 年齡相差好大下啵**
.你同 18 號最後一次傾計係幾時?  LUNCH!!!!
.11 號最鍾意咩野? 打排球啦..唱K..行街街**
.1 號有冇兄弟姐妹?  有呀有呀.."
.你會唔會溝 7 號?  嘩@@..咪搞我好過""
.16 號係咪單身? 係呀..^^
.2 號姓乜? 張-0-""
.10 號住邊? 同我一樣--""富泰呢..*
.13 號最鍾意做乜? 唔知佢啵...
.4 號吸引嗎?  好難答...* 
.19 號同 9 號會唔會好夾? 唔會掛...
.隨便講 d 5 號既野俾我知? 賤格!!!!!!**
.你覺得17 號似咩? 冇樣野似啵...*

                                係人地果度COPY返黎的**

----------------------------------

尋晚呢....*因為累得滯..."

{老公仔}去左溫書之後.."

我就去左訓覺覺...""卡卡>V<

但係張台訓訓下...老母就叫醒我...*

頂!!!!!*嘈住哂"">/\<"

之後去左我呀媽張床訓..同我細佬訓呀..*

哈哈__""MY MOTHER臨出去前又嘈醒我""

不過今次我LIKE佢嘈醒我,,,*呵呵!!*

之後係呢個半睡眠狀態訓左係張床度...""

之後聽到電話聲...""都估到係邊個嫁啦**

傾左12分鐘**因為我太累了]]]]]]*

SO去左訓覺啦,,,,*喔..喔..喔..**

起身啦,,,,,起身...*唔想起身呀HELP!!!

唔想返學學...*因為好凍同好累呀....*

嗚嗚>/\<""最終都係起左身!!!!!*

之後去沖涼涼啦...""頂!!!!

唔想離開個TOLIET....

因為D水太暖啦...""

好舒服呀!!!!!*我仲係咁淋....*

痴左線!!!!>V<""

淋左陣就沖完LUUU"

今日紮鞭..."因為要上PE**

搭2出門口...之後行去兆康..."

屌!!!!望住架751走佬...""慘!!

仲要冇咩人嫁啵,,唉!!!!*

之後要等610***頂!!!!好逼呀.."

之後係澤豐落車..."""哈哈>V<"""

唉...又比{老公仔}早到啦..""

聽日一定要早過去**卡卡>V<"

{老公仔}一路行一路比我打""

卡卡>V<"返到去.係溫習區做功課"

THEN去買野飲..""卡卡>V<"

之後呢,,上去LUUU"""

上去又係度做...做呀做..""

大家呢...唔好諗歪野**

係做功課呀!!!!*

中文堂...唔記得帶書..比人罰""

PE堂...跨"難"

好開心呀***>V<"

第一次玩跨"難"

比老趙讚嫁!!!!!!!*

但衰就衰左...佢要我同MIKO..

仲有幾個一齊出黎做事範..."

之後MIKO..我都決定左玩跨"難"

哈哈....""唔玩200LUU"

講真200真係好長下..

THEN跑步...**

第2呀.....*好野!!!!

好過上次..上次第5呀.."

之後換33..."上到去打鐘了..."

英文堂..冇咩野..

普通話係度比賽...

更係我地果組WIN左啦.."呵>V<""

LUNCH食完飯就同左MIKO佢地一齊..

做完之後就交啦...點知比人嗌呀嫂""

頂你個肺!!!!!!楊港衡""你唔嗌得唔得嫁...""

THEN去左圖書館""

借左本書書..""IS ENG""

電腦堂-0-""

悶到嘔咖**

好憎趙叔輝囉..

人死唔見佢死喎.."

嘈少少鬧到你死下死下..

好彩唔關我事姐""

之後上數學...本堂地理嫁"

之後見到4B啦...=3=""

冇好事發生的!!!!-3-""

今次唔係{肥仔}係{誠哥}

媽咪呀!!!!!!你地好.......煩!!!!!>/\<

數學...頂!!!!學唔到野**

今堂我真係有比心機去聽嫁-3-"

唉...落返去仲死D""

學唔到野...仲遲落堂..."

係樓梯口撞到{老公仔}

卡卡>V<""

之後去佢屋企LUUU"

食哂佢包薯片...""哈哈""

4點幾成5點先走人呀""

返到黎...呀媽未返.."

但佢返到黎就比佢鬧!!!!

真係慘啦....

THEN同{老公仔}傾左陣MSN.."

宜家呢...我要溫豬豬啦....-3-""

就黎測驗啦MA!!!*慘呀!!!!!

---------------------------------------------

今日係咩日子,,,,***

    好開心既日子啦更係**

卡卡>\/<""

             [翔]我永遠只愛你一個**

---------------------------------------------------


   

  

刊登時間︰2005-10-24 08:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





\