|

尋晚..又喊LA!!!!*
喊左好耐LA"""真係好唔開心LO**
仲係咁搵把CUTTER..*
但搵唔到...""搵到GE..
我一定會界落去...**
嗚嗚>/\<"把絞剪就唔利喎..*
界落去冇血..屌!!!!!!
THEN返左上床..""
係度諗野..""呢排我真係好唔開心**
但根本冇人理會我LO...""
朋友....算啦""驚左]]]*
屋企....成日整係識哦我..有冇問過我需要咩呀..*
愛情....唔知點講..係開心..不過佢有冇諗過我"""
唉....救命呀!!!!!!*
諗左2點幾就訓啦....""
因為我真係好累.....*
尋晚喊到收唔到聲...""
D眼淚好似流唔完咁,,,""好辛苦!!!
今朝9點幾就醒左...*
屌!!!!!!好撚眼訓呀.."
咁撚柒早醒托咩,,""妖!!!!!
之後就開電腦玩LA..."
係度睇文..好正!!!!*
之後媽咪仲介紹左2個故仔比我睇,,,*
睇完果個就睇其中一個LA""
到宜家仲未睇完...*
後尾{佢}就ON左..."
THEN 傾MSN LA..**
傾左陣佢就去踢波.....*
我就係度睇文同織頸巾比我呀妹,,,*
4點幾走左去訓覺....*
訓到差唔多6點就醒左..**
起身就開電腦...
1陣之後{佢}ON左...
MAY BE係岩岩返啦...
因為我冇問佢..."""
好驚問左佢之後佢係答係岩岩返...""
SO最緋都係決定冇問到..
THEN去左食飯**
返到黎又同{佢}CHAT..
本來好地地..."但之後又嘈左...
點解呀...!!!我真係好辛苦呀!!!
我好想喊....好想好想"""
但今日喊左2次.."
一次同水晶傾..冇啦啦問我係唔係唔開心..
之後喊左""
一次睇文""
屌!!!!!!!!!!
屋企好撚仆街呀...""
織頸巾就話織比男仔..."""
屌!!!!!答都冇撚答佢...**
冇心情同佢嘈...**
------------------------------------
好唔開心...""
又會有邊個哄我
-------------------------------------
今日既{佢}係邊個..慢慢估啦>/\<"

|