|

尋晚呢...食左d藥勁暈..""
仲勁眼訓囉..."
SO去話OFF1陣之後**
我去左訓覺覺...-3-""
訓呀訓呀...""
訓到10點7先識醒..**
好彩我都識醒姐]]*
同老公仔傾MSN啦..""
傾到11點幾佢話我都OFF LUUU"
之後就訓覺覺.."
頂!!!!凸"
今日唔識起身喎""
舅婆又遲叫我""
搞到要好快咁搞掂D野..**
真係麻煩囉...""
之後行去兆康...**
搭610去澤豐...
搵老公仔....呵呵>V<""
THEN買左黑加倫子糖食...""
好味呢...""
之後一路行一路打老公仔...
後尾..好玩呢!!!!
噴-0-""比佢噴返我.."
頂!!!!好鬼死香..."
返到去...""
上課室"""又係我駁殺既時候""
抄功課呢...哈哈....
做哂....**哈哈>V<""
最尾果堂..."班課轉左MATHS""
突然間覺得羅SIR好似""
5C班新人王旦5果個班主任..."
"敦敦"哈哈...>V<""
笑死我.HEBE..死肥豬,,""
最搞野...我叫佢敦敦..
佢應我...""笑到我同HEBE
肚痛呀...救命呀...**-3-""
但真係好好笑..."">V<""
"敦敦"留左我地8個字=3=""
返黎屋企同REX1齊返..""
問佢數...其實都唔係好明嫁咋-3-""
頂!!!!!!!!!!
有冇人呢幾日得閒呀....幫我補數呀!!!!!!!

|