|

尋晚同{老公仔}傾到1點幾...好累...""
差唔多傾完果陣食左個橙.."
食完就CUT線了...."THEN我都訓覺...**
今朝比{呀媽}嘈醒...無奈>/\<""
THEN沖涼涼....攪好D野就出門口啦...***
之後又行去兆康..卡卡>V<""
好累囉!!!!*對腳又唔知咩事好痛]]]*
去到兆康就等左陣....**
就有610LUUU"
痴線的>/\<"好逼呀!!!!!!!*
仲逼左個肥婆入黎..痴線既咩"""
THEN我就係澤豐落車LUU"
好野....又係我早到**卡卡**
THEN等左1分鐘度{老公仔}就到LUUU"
今日有人返學比我打左10野"""
哈哈.."係咁扯佢塊面...之後仲跑TIM""
OMG!!!!!累死我...**
返到學校冇咩野....交飯單...**
呵呵>V<"
返學冇咩野,,,LUNCH比人留左係度補課....""
矣!!!!!*中文唔記得帶基礎單元...""比人罰抄...**
呵呵>V<""上堂抄哂了**
集會上左去...得我地F.2""
勁無奈囉...!!*果個陳XX冇啦啦叫"娜娜"
好想叫佢廿屎...**算!!!!!都慣左嫁啦""
放學個中間分間又黎左...食屎!!!!!
已經遲左放學嫁啦啵..仲要比條中間分界留係度..""
講一個名就講十句野...""勁唔鋸佢囉!!*
我個號數又後喎...."
之後咪唔鋸咁講"呀SIR你講快D啦...唔好講一個名就講十句野"
嗌左我個名之後..."就擺書...*
幫林海銓交野..."
THEN等埋佢就返屋企啦...""
點知佢係304都唔知做乜Q..."
THEN..聽RUBY講..中間分界收左個排球))*
搵左D包書膠寫左"還我排球""
是我提議的!!!係咪好好呢???
留堂班果D F.1仔見到都笑...
我都有笑...仲笑到個肚痛...""
嗚嗚...真係哭笑不得!!!!
等左陣林海銓就得啦...
我去拿左D書...拿返屋企溫**
乖囡左...呵>\/<"
之後見到有車...跑過去....""
頂!!!今日唔知做咩事...
成日跑...搞到對腳好痛呀..>/\<""
返到屋企玩左陣魔力..就冇玩洛...
夜晚悶到爆呀...""嗚嗚>/\<"
呢排有咩歌好聽呀...
聽黎聽去都係果D...悶爆!!!!
{老公仔}返黎洛..
唔得閒打日記啦...呵呵**
----------------------------------------------------
仲有4DaY...呵呵.>V<""
1024**
-----------------------------------------------------

|