|

打返27號先]]]*-33-"
27號NG洗返學..."
算係開心GE..."
蕉頭早NG知AR媽做咩事.."
竟然話同我去食M記..."
好開心LEE.."
因為都好耐冇同過吤X去食早?quot;
去M記買左2個嶺農R..""
食完去左百佳買野,,"
返到黎妠N去打麻雀LUUUUU*
THEN....我就係屋企玩電腦LU""
晏就飯都冇食到,,,"
好飽飽AR MA...
THEN我AR 婆黎左我屋企***
慘!!!!!!!!!!!!
THEN沖涼涼,,""KAKA>V<"
之後去{老公仔}度LUUU"
好慘呢...!!!!*
睇住架751走-33-"
之後係度等610LAAAA*
等到LUUU..HEE>V<"
到左澤豐見到老公仔..
好開心AR....!!!!*
之後上左佢屋企玩LAAA..""
但臨走之前我嬲左佢.""
唉..*NG想提返件事..**
見到水晶..""
同佢傾左2句..**
幫佢扲左張宣傳單張.."
去到...兆康..我真係好NG開心**
仲踢左個垃圾筒一野...*
返到屋企..再落左街買CUTTER..."
對手有13條痕...**
不過NG深-33333333-"
------------------------------
27號...**笑死我.."
一起身就沖涼涼..
之後出門口..""
口6車車去兆康...*
去到澤豐...等左陣老公仔""
因為2 7號事..""我仲未係開心**
SO NG多想講野..**
一直行返去..""都冇點講0-33-""
返到去..去買野食..""
見到肥仔...**
我知佢望住我."
但我冇點望返佢."
望左1眼咁多.."
可能我個樣好NG開心..*
SO佢冇嗌我...**
但數學堂我開心返哂...""
因為多得敦敦LOOO"
(敦敦=羅樹東)""
我同hebe..死肥豬..**
係度差包剪X比敦敦收左手冊""
車...收咪收LOOO"
之後係度研究佢個頭..""
愈來愈覺得佢個頭好似假髮...""
笑到我死下死下...*
THEN....."""
肥豬..比人罰左坐我前面..**
我同HEBE就係度研究我地班D男仔GE頭""
好好笑LOOO"
小息...落去拿返手冊""
今日笑到我蹲左係度...""
唔得啦..真係好鬼好笑""
LUNCH..敦敦終於知我地叫做敦敦LA."
佢話聽到毛管都凍WOO-333-""
哈哈>V<""
放學留左係學校補中文.."
後尾RUBY話走.."
成班人都走LUUU"
我都係其中一個""
RUBY好勁AR!!!!**
HAHA...之後同RUBY..REX
係車到傾計..""
返到屋企...DIU!!!*
呀BA唔比我玩電腦...""
等佢地訓覺覺..咪同老公仔傾電話..
KAKA""好返哂LUUU"
傾左半個鐘度..."冇傾.."
之後呀BA比我玩電腦.."
好野!!!!!!!!*
夜晚同老公仔傾電話...""
傾完就傾MSN就訓LUUUUUUU*
------------------------------
終於打到日記LAAA"
好開心呀>V<""

|