|

1日1言*
好開心呀..同呀lam做返fd.."
1114**
尋晚同個傻佬傾左陣電話...笑到我死下笑下..之後1齊食面.."嘩@@..so sweet 呢>\/<"之後周公搵我...""之後就冇傾啦.."去左訓覺覺..-3333-"今朝6點9先比人叫起身.."個舅婆仲要話係7點9..."嚇到我死下死下**佢仲笑囉.."勁想打佢-33-"之後拿臨臨沖涼.."點知..沖完已經搭2...."用左最快既速度搞好哂d野..出門口-33-"去到兆康..見到架610走!!!!!!!我頂>/\<之後見到誠哥-333-"之後去澤豐去搵個傻佬.."佢要坐左係度..""我仲諗住嚇佢嫁麻..佢冇啦啦另左過黎喎.."真係呀!!!!!!之後又行返學校啦..等左陣呀囡..文玉...就有排球打lu""好開心呀..之後打啦-333-"之後上去lu.."中文堂,,,,過得非常之快,,"miss kwok要我地角色扮演.."我同呀爸..做路人甲乙.."哈哈>\/<"pe堂.."個老趙話搞個咩班際對抗賽..."b同d班揀5個出黎.."好唔好彩係有我份.."之後跑啦..."點知一開始...kawaii已經仆左街.."開頭我都唔知係邊個..."都係跑緊果陣問人...之後我扲第6..."呀怡好勁..扲第3..=\/="ruby仲勁..扲第1....>\/<"勁呀!!!!!之後同呀怡..琪琪1齊啦.."嘩@@對腳超級累呀...."so..去到禮堂..我係全程坐左係度.."因為真係好累..對腳仲有d抽筋既feel..之後同怡&琪琪講到跨"難"唔知點解好驚...好驚跨跨下..仆街-33-"好後悔呀.."之後就換衫lu..我聽到d人係話我整跌佢-333-"有冇搞錯呀..."我根本就唔會整跌1個人..."極之無奈囉!!!!!慶到死死下..."之後搵老趙問佢幾時練..之後就返返上去luu...之前個朱生就係度話我..d人click到人又唔認.."diu!!!!我冇click洗認呀.."激到我死死下.."英文堂係度睇圖書.."我..miki...葉葉...王進康..李炳乾拿去扲野..咁岩撞到2bd2 d人...之後黃x生話佢地多左2本.."比我地.."佢比miki..佢地個動作好搞野""普通話做作業.."錯左少少咋..卡卡>\/<"then食飯..都冇咩野..不過班會又要交$..都唔知買埋d筷子黎做咩..."好野!!!!聽日有得班3啦.."之後打排球..."電腦堂....超搞野..=33="個趙叔輝問王進康係唔係呷醋..笑死囉!!!!不過我好憎趙叔輝.."好黑人憎!!!!!!!之後地理..."派卷...開心呀....58!!!!!!!得一科唔合格咋..嘩卡卡...個平均分都合格.."yeah!!!!!!萬歲萬歲>\/<"數學..好比心機聽書.."不過呀sir又遲放..之後怡話搵老趙.."問佢聽日洗唔洗練...佢死左!!!搵唔到""但我都帶.."廢時啦..之後同個傻佬去買pe3.."去左tim記睇,,,好彩有姐""買完去左佢樓下果間超市買香口膠同雪糕食,,,去左西鐵公園玩,,,"好開心呀!!!!!!4點半就返黎洛...返黎沖左涼..就開電腦.."隔左陣個傻佬on左...同佢chat啦..."後尾仲同呀lam好返...我真係好開心嫁.."9點果陣個傻佬話睇呀旺,,我有d累去左訓覺.."之後醒左係度鋤dee...同打麻雀.打麻雀輸到我死死下!!!!!!*之後煮左個面食..."then同個傻佬chat msn"
下面係仔仔d相****好令仔呀!!!!!
好中意佢呢個笑呀**
記得我愛你..好好聽嫁!!!
好cool呀**
我msn張icon.."好令呀

|