NIKI0924

暱稱: ███``*LeE娜.`||▋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

          

 

2005 年 11 月 10 日  星期四  

               
                  1日1言&1110*
 

                  
          

1日1言  

鍾生:NG準3妻4娶

                         個心只可以有1個>\/<

                                                   NG準再整我AR!!!!!!!!!!

1110]]]]*

尋晚9點幾...去左訓覺覺豬..*11點幾先識醒-33333-"冇奈!!!!!!不過都識醒已經算好GA LA*但點知...開左電腦..老公仔OFF左-333-"電話線又比人扲埋...*LEE D咁低能既動作係我AR 爸先會做=333=D!U**後尾係度上網睇野-333-"後尾老公仔ON左..開心AR.."同佢CHAT MSN LA..."之後煮面面食=X=遲左變欣宜..哈哈>\/<"食完冇幾耐,,,老公話OFF...我睇埋單眼皮GE MV..就訓LUUU"今朝好NG想起身AR..."超級累LOOO..."之後沖涼涼...搞好哂D野就出門口LUUU"去到有架751...岩岩好LEE...但點知去到,,,老公仔已經坐左係度...失望>/\<"仲諗住早D到GA MA}}}之後行返去學校....又係度玩AR..."返到去係度打排球!!!!D!U>/\<我連下手開波都問NG到AR....點算好AR...."冇打半個月度姐...生哂手咁-3333-"今日係係咁用單手打過去..學哂YUKID野=3333="好彩都打到過去..我NG要用單手打AR....我一定要用返雙手...."今日BAD波...BAD 1野已經好痛LA....點算AR...要練返LA!!!!>/\<"之後又蔥上3樓-333-"開LOKER!!!!嘩哈哈..>\/<"第1.2堂都係秦SIR GE堂...派卷!!!!成績NG錯NG錯..卡卡...>\/<"傻仔然同小君子都痴線嫁..一個93...一個91-3333-""講緊佛學=33=低的!!!我有77AR..UM..中屎差D-333-:得果62...我..肥豬..AR爸..人妖...我最高AR..好開心AR!!!數學堂...好專心咁聽敦敦講書...要乖D LA...NG好D成績會差GA LA!!!之後敦敦叫SIUSIU出去企...SIUSIU不嬲都好憎敦敦...."因為敦敦成日針對SIUSIU..之前D人話SIUSIU啤住敦敦好好笑..."今日終於可以見到LA..嘩@@好得人驚AR..如果你係現場一定會笑死.."SIUSIU好勇AR...敦敦係佢前面..1個身位都冇...仲係度啤住佢..."SIUSIU對眼突出黎...超驚囉.."小息買糖糖食.."科初係度聽書.."英文係度做LISTENING''''做晏左,,遲落堂..之後向下望..-333-"比我見到d野...心情NG同哂...算LA...返到去RM..冇野搞-333-"食完打波...將D唔開心發洩係個波度..王進康打左1野...打左去肥仔果邊...整到果個隊長..""之後D人上得去我地都係度打-333-"點知F.4成班人係哂走廊..更係冇好事發生..點知..我向上望..見到D NG想發生GE野..即刻NG望上去..之後AR 爸同張肥康講D野搞到我好NG HAPI''''但我點都要開心下.."果陣時好想喊-333-"但好多男仔係度..."NG可以喊-/\-"中文堂第一堂冇咩點講野...因為NG想講野..老師係度對卷..第2堂開始開心返左D...又係度死肥豬玩,,,中文問題果2張PAPER...比死肥豬撕難左-333-"之後上左禮堂係度睇中3佛學常識比賽...佛學係度睇AR 奶打波...好型AR.."之後同張見康去新圍搭車..."返到屋企..冇幾耐就落街買野..."之後玩電腦..."今日冇喊到,,,YEAH!!!!!!!!


   

  

刊登時間︰2005-11-10 01:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





\