|

1日1言
我NG會再為左D NG中意我..憎我!!*GE人喊]]]]*
我覺得係NG值得LO!!!!!!!!!!!
1109**
尋晚..D野NG記得左LUU]]]*嘩哈哈>V<"我中意咁生活AR.."本來開心返GE!!!又比人搞喊左**我覺得我好NG守承諾.."話左NG準再喊GA LA""點知..又喊左>/\<"仲...喊左3次!!!!失敗LO-33333-"多得我親愛GE老公仔..先搞到我喊左...=3="一次係開頭傾電話冇幾就喊左LU"BUT LEE..佢NG知GA'''第2次喊..比佢發現左,,,*樣衰!!!!傾左陣就CUT左線了..."上左張床訓覺覺.."點知!!!!未訓著又喊了!!!*係NG係眼水過多LEE??*我都NG知-333-"喊喊下..訓著左!!!>33333<勁LEE!!!!今次晨咁早比人嘈醒左....D!U凸""之後又訓唔著返喎,,,"激死我..**SO 6點搭7就起左身..."之後開左部電腦.."THEN....沖涼涼-3333-"沖完涼就玩左陣電腦..係度睇D人日記..呵>V<"之後就出門口LUU"今日搭751.."去到岩岩好AR...開頭仲係有D NG開心.."不過後尾冇野LU"一路行一路打老公仔**做左暴力狂TIM""NG緊要LA..."返到去又係度打排球...我的最愛.."打完就上返去LU...**科初堂...派卷!!!!D!U.."差2分合格AR..FU*K!!!!之後普腦.."D!U凸"勁憎趙叔輝條茅利..."冇理取鬧..!!!!!佢只不過係新老師黎KA 咋.."咁多嗲..!!普腦都NG識就NG好教書LA...點做AR SIR KA 你...返鄉下算吧LA 你""超憎佢AR!!!!!!!落左堂之後,,,見到郭SIR..."佢話可能會加返我2分...但要係考試果度扣返我2分..都好BO..郭SIR話遲D放學要同佢傾計!!!!NG制AR...都散左LA**仲有D咩好講姐))*嗚>/\<"之後小息..冇野做.."轉堂果陣比林海銓條友記名...D!U!!!!!數學堂,,,,派卷>/\<"奇蹟AR...數學竟然36分...非常之好LO...真係要多得敦敦LO..NG係佢我都NG會咁高分LO何.."全班得果十幾人合格..勁AR...!!!真係要多得敦敦...臨落堂果陣敦敦叫我食完飯..搵佢!!!!!!DIU凸"中文..又派卷..嘩@@D成績算NG錯AR..語文基礎知識果份野我有23.."30分係總分-333-"閱讀理解..."有37分..>333<"70分係總分.."都NG錯NG錯KA LA!!!!!之後食飯..."比HELEN鬧...搞到好遲先食飯..."之後去搵敦敦.."D!U...比果條茅利罰我企喎..."激死!!!!!!!!之後就要同佢傾計..""係咁答佢知LA AR SIR..係GE!!!!因為NG想煩..THEN係果度企左10分鐘有多AR.."企完去打排球..."笑死我LA...飛哥做D野笑到我蹲左係度..."後尾王進康又係度問我翔翔係邊個.."我更係冇答到LA.."之後見到老公仔佢.."打完就速左上去開LOKER.."慘!!!!!好彩開到姐..."之後英文派卷...我地班有8個PAEESD左咋.."我係其中一個...嘩哈哈.."不過比之前果份TEST差左.."開心唷.."合格就夠KA LA..."NG需要好高分.."HEEHEE.."之後經分...派卷LA又...同AR爸..肥豬係度玩,,,"整巢張問題卷...最勁係肥豬,,,,比我同AR爸,,係份試卷整左個大洞...嘩哈哈.."本來我份野冇比人整巢KA...點知我係肥豬個枱寫野...佢整巢左AR..."之後玩左仲激..."整難左AR爸份野...笑死了.."THEN AR SIR 派卷..之前預左NG合格..超開心..合格呴竟然..52分..多2-33-好彩!!!派完之後AR SIR話走得.."我就走了..係下面等老公仔.."佢話NG洗去AR..之後就去左佢屋企玩LUU.."嘩哈哈>V<"NG中意你同我1齊係度諗D NG開心GE野AR...知NG知AR...佢地要NG整既話..咪NG好整LO...最簡單GE!!!!HEEHEE>V<"NG好再為左果件事NG開心LA知冇???5點就閃人LUU"行返去富泰...係澤豐見到水晶...係兆康西鐵站**見到我最憎既人..仲有AR伯...楊腸,,,李生...仲有個NG知邊個..好似周志福!!!不過冇理到佢地...同老公仔係度玩.."返到屋企-333-"比人鬧!!!!!好慘LO!!!!如果話我冇溫書GE話考得咁低分就話我抵死姐!!!但我NG係AR....我有溫GA...特別係MATHS..溫得最耐...-3333-"AR媽仲要鬧.."之後就喊左..第一次為左成績而喊LO...失敗...又喊-3333-"救命AR!!!!!返到黎食完飯玩左陣電腦..就落街比錢我AR婆...D!U!!!!又比佢條茅利鬧...痴線GE咩..."又唔係扲少左錢...都要鬧1餐..係NG係第2度更年期AR....返到黎就係度玩電腦,,,,,嘩@@...我發現今日打左好多野AR...""嘻!!!!!!!!

|