|

SORRY呢!!!!!...2冇打日記-333-"尋晚同老公仔嘈交...鬧得好激!!!!!!差D分手>/\<"好彩後尾冇事.."之後因為累得滯..SO去左訓覺..SORRY呀老公仔..我NG識醒!!!!!一起身搞好掂D野就去澤豐搵老公仔.."卡卡>\/<"之後行返學校..THEN打排球..上堂-333-"冇咩特別事發生.."放學搵埋老公仔去新墟!!!!!!!幫MAMI買豪仔..之後呢.."去左老公仔屋企-3333-"好開心呀!!!!!!今日係大日子呢..."24號呀..!!!!!!!!!!2個月了!!!!!!開心>\/<"
{鍾生}NG準你勾3搭4!!!!!!!要記住24號呢個日子呀..."

|