|

尋晚好早就訓左...訓之前同左個傻佬傾電話.之後佢食飯..SO冇傾到LU...THEN打左比鏞鏞啦..諗住話比佢知..今晚同佢傾電話啦.."打完比佢之後..就去左媽媽張床同D細佬妹玩..玩玩下..返左自己張床訓.."我搞左鬧鐘嫁.."但都唔識醒.."SORRY呀.."傻伕5部電腦壞左呀抵死!!!卡卡..之前係咁串我.."衰人-33-"今日好早就醒左..超凍呀..媽媽."THEN..起身搞掂D野就詔左澤豐搵個傻佬.."哈哈...凍死個傻佬.."呵"之後就行返學校LU.."返到學校就係度打排球.."之後上堂.."都唔記得左發生咩事LU..宜家係學校打尋日果D野咋.."夜晚同個傻佬..鏞鏞..傾電話.."鏞鏞一開口就問D好淫既問題..""鏞鏞好衰.."係咁同個傻佬一齊咁串我..-333-"之後周公搵鏞鏞..就CUT線了..."THEN..同個傻佬傾左陣..都收線啦.."之後訓LUU"

|