| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 2008-10-07 | 分類: 未分類 | 今朝12點幾先起身,,
諗住打比[妹],,
拎起左個電話,,
不過佢又唔舒服....'',,
陣間佢中訓緊嘈醒佢就衰啦...'',,
s0,,無打比佢,,
等佢打黎,,
2:00先再打番比佢,,
點知[妹]1:45就自己打黎@@,,
好開心呀-v-,,
之後4點幾我出左街,,
同[l0k],,[奶]睇3- -,,
行下咁- -,,
6點散左band=],,
之後我1個人就圍hea,,
係個公園到,,heahea下,,
訓左-0-,,
7:00個陣又醒番-0-,,
行多陣就返屋企lu=]
| |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
2008-10-06  | 分類: 未分類 | 今日9點就出左門口-0-
做左d咩-0-?
我都唔知@_@!!,,
之後同[妹]去左睇戲@@
保持通話@@,,好睇呀,,
大家快d去睇啦@@,,
洪卓立都有上去呀@@,,
不過係小配角=],,
睇完hea左陣,,
我要去補習-0-,,
之後8點,,搵番[妹],,
一齊返skw,,
hea多陣就返屋企-v-,, | |

|