Nels0n
暱稱: NeLs0n
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
變得心情差才打bl0g.....
2009-12-30
想知的答案永遠也得不...
.
好耐無打啦-3333-,,

日誌分類
全部 (133)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
Yahoo!!
妹B Bl0G
橙Bl0G

日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 610
今日人氣: 17
累積人氣: 16497

站內搜尋
RSS Feed


2008 年 10 月 7 日  星期二 晴天


2008-10-07 分類: 未分類

今朝12點幾先起身,,

諗住打比[妹],,

拎起左個電話,,

不過佢又唔舒服....'',,

陣間佢中訓緊嘈醒佢就衰啦...'',,

s0,,無打比佢,,

等佢打黎,,

2:00先再打番比佢,,

點知[妹]1:45就自己打黎@@,,

好開心呀-v-,,

之後4點幾我出左街,,

同[l0k],,[奶]睇3- -,,

行下咁- -,,

6點散左band=],,

之後我1個人就圍hea,,

係個公園到,,heahea下,,

訓左-0-,,

7:00個陣又醒番-0-,,

行多陣就返屋企lu=]




2008 年 10 月 6 日  星期一 陰天


2008-10-06 不安分類: 未分類

今日9點就出左門口-0-

做左d咩-0-?

我都唔知@_@!!,,

之後同[妹]去左睇戲@@

保持通話@@,,好睇呀,,

大家快d去睇啦@@,,

洪卓立都有上去呀@@,,

不過係小配角=],,

睇完hea左陣,,

我要去補習-0-,,

之後8點,,搵番[妹],,

一齊返skw,,

hea多陣就返屋企-v-,,



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 67 | »


tofumonzter@createblog.com