| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 26 日 星期五  |
...''  | 分類: 未分類 | 今日[妹]要返工- -!!
沒法子,,只好再家中hea- -",,
7點出黎搵番[妹],,
同佢hea左陣,,
之後搵[奶],,比佢fick左去搵佢- -..
之後上[kai子]屋企- -,,
hea到2點幾番歸- -
| |
s0rry..我會改嫁啦..  | 分類: 未分類 | 今日平安夜,,
但對我來說,,是個不平安夜...''
今日1朝早去賣旗,,
悶到死,,
之後賣完去左唱k-0-,,
唱到4:00,,then,,
call[妹],,
我以為佢唔想出黎,,咁算啦...
之後去左[l0k]屋企玩大富翁,,
玩到一半,,[茄]打黎,,
知道[妹]勁勁勁super勁唔開心...'',,
咁我即刻趕過去搵[妹],,
之後ge事唔好再題啦...'',,
等到[妹]心情開心番d,,
我地就一齊行下,,hea下咁,,
之後[妹]要返屋企,,
我就搵[l0k],,[彤],,佢地,,
玩左陣killer-0-,,
之後食左糖水,,
肥死了-____________-!!,,
1:15返屋企-0-,,
==============================================
老婆聖誕特大快樂<3*
各位就聖誕快樂啦=] | |

|