| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 打bl0g先-0-,, | 分類: 未分類 | 今日同[l0k]去左mk換褲-0-,,
換完去左藍灣,,
搵[wasibi]佢地,,
佢地係冒險樂園@_@!!
而我同[l0k]就去左對面個間shop睇3,,
清貨減價w0-0-,,
好平,,
不過d 3就麻麻,,
之後番去冒險樂園,,
先知佢地唔知點樣kick住個金幣,,
比人知道左-0-,,
比人扣番10000幾飛-0-,,
之後個經理比我地大- -,,
佢比番81個金幣我地- -,,
中比我地中番81次bell,,
其實earn曬-_________-v,,
之後食飯,,就走lu=]
| |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
好耐無打bl0g- -''  | 分類: 未分類 | 好耐無打啦,,
實在太忙,,而我又懶xD"
今日打番次先,,
聽日要返學啦- -,,
唔多想返- -,,又要做好多功課-0-,,
今年利是錢是顯少左啦,,
之前最少有2000蚊,,
e家得番最少有1800蚊,,
算啦算啦,,都係講份心意姐,,
今個假期都係出下街咁啦,,
唱下k咁-3333-,,
都有行下年宵,,
不過今年明顯地悶-____________-,,
另1方面,,
我係跑壇ge人氣開始升啦a0a!!,,
好怕有人會取代我-33333-,,
嘿嘿,,希望大家會支持我啦=]
ps:**我愛你呀>333333<: | |

|