今日全方位-0-
去左西貢唔知乜乜乜- -
悶到死- -
之後4點先可以走人,,
番學校個陣中攰到訓左- -
之後同[奶],,[彤],,[wasabi]去工廠街,,
hea左陣,,
之後同[耀]佢地食野,,
食完野係鰂工玩左陣killer,,
之後就返屋企lu,,
返到屋企要哄人>vvvvv<''
s0rry呀..
忙忙中都抽時間打bl0g=]
今日上堂都無咩特別,,
不過有sing con@@
今日sing con有個唱得好好聽嫁@@
可惜,,林尾走音- -,,唉...
其他就都0k ge- -
都有人走音啦- -
d人唱個d歌都唔知咩歌黎- -
攪到有時都好悶下- -
囧囧囧-_________-,,
之後放學同[妹]hea左陣,,
就番屋企lu x]