阿強

2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天

返左6日lo=.=. 分類: 未分類

仲係成日做錯野-____-"唉~~~~~

琴晚-__-請條某李請銷夜 仲要吊我 /o\好灰~

-__=又夠鐘走人...




2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天

珍惜........................ 分類: 未分類

珍惜= =訓教機會..........88訓教




2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天

返左3日工...企死 分類: 未分類

哈哈 今日返去都係ON99...連電話都唔記得拿

SOR= ="...哈哈~~~~~~~~~我唔記得左你電話..打唔返比你...

今日返10點=.="凸 返去冇咩野做=..=但有個同事做錯左D野..驚到佢7彩 >__<"

成日係咁 講死LA死LA....=.=勁驚佢個樣...

哈哈 因為佢簽左個名..收左貨....成SET貨成十皮野....唔係佢收的..E又冇點...就收左

如果差...佢就死得.....佢叫左成日=..="我就係到照同 MARRY 傾計>O<V"哈哈 佢勁似紫心呀!!!

把聲都係......似爆  哈哈 -,="第一日返去都有開始同佢傾計LO.....^,.^我仲搵吸塵機吸鬼佢隻腳 玩佢~

佢教左我唔少野>O<THX晒 呵呵!!!!!!!!!!!!!!!!!-,="仲有個唔記得叫咩名=O="都係好好玩的~~2個女仔都好好人=O="

>__<"又話專炸一個爆谷 比我食.....又呃左我......哈哈

成日係到換野 上貨 落貨...落地車場收貨...入去倉換貨 哇=.=做到想死......冇晒奶力

今日比左個員工ID 我LO-.-...係12346=.=吼吼吼 只要我係美國做一日...唔同分店都OK...都跟住我=.=...

幾好記 哈哈~~我鐘意=3="但MARRY好似入錯數今日...要賠錢>_<"巧似喊左....但我係到做野 冇理到佢~

>_____<"....唔知點呢之後....-__-跟住做做下野 3條仆街彈出黎-.-....RAINBOW 就有人按鐘=.=

係-.-屎忽鏘 阿揮 肥佬黎....-__-"哈哈 3條76黎搵我.....-__-果陣都4X分 就收得工=..="哈6

都多陣我都走得LO=..="之後就屎忽恨去左打馬機ON99...的 哈哈!!!!洗左50$打馬機-.-唉....

哈哈 返到屋企成11點=.=先食飯...仆街 得返107磅.....=.="有冇女仔同我鬥輕....哈哈 等我返多幾日-.-..極速消之先...




2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天

做死人...第一日 分類: 未分類

2點踢到11點=.=坐左20分鐘

做足成日-.-唉....好在有令女教我做 哈哈 又係到講笑=o=係咁

d大姐姐-,-都唔錯 呵呵~~~~

今日咩都教晒...教入會 換野 入飛 搵野 上貨 寫返d錢 彩紅天地 換垃圾袋(勁-.-多放錢袋...冇其他垃圾)

吸塵 釘野 洗爆局機.(so地).呢d野今日教晒....但d飛入錯 要自己賠錢-.-...唉

好在今日我冇員工卡 so唔洗幫人換...正係拿貨 去比佢地=.=v

打到呢到先-.-...成日未食過野




2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天

我係苦命人= = 分類: 未分類

我係苦命人= =






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 5
累積人氣: 5824

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed