阿強

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天

好支力呀bbq 分類: 未分類

日頭表妹bb黎左..但都廢事理佢..=.=照訓

訓到成1點幾...上陣網 傾左陣計 就出口la

要去藍田打波3~5點 打到我都死2個月冇打

打左一陣就好支力..同埋打得好差...好似冇晒手感咁

唔係out就唔過網...唉-.-"2個月冇打真係可以令我廢上+廢

之後鏘同欣都打過黎一口一"我仲串肥欣team ccc

唔好嬲一口一"但我好想知係唔係真姐 哈哈~

sor冇時間陪你去釣魚=.=要去bbq~

咁我5點5分打返比鏘...但我15分先換好衫 係藍田藍pe官行返去...mtr

打波打到好支力...仲要行成15分鐘先到.....唉=.=...隻腳痛上+痛呀~~

仲要勁流汗...冇計....冇時間...要5點半之前返到屋企換衫汁野去bbq=.=

但返到屋企發現-.-成5點9lo換好衫..汁好野都-,-哈哈

我仲休息到6點先出門= ="冇計 真係冇力行...唉...但又要行動lo

打比鏘-.-點知佢係...新都咁就著住波衫褲衫-.-咁去街市 咁岩又撞到佢地 成炸人

佢地岩岩好係百佳買晒野...哈哈 差街市野未買-.-...

點知佢地未買(石paper)+豆板辣椒...咁我就同阿龍上去左百街-.-

點知又唔記得買-.-..膠手 哈哈~~~但由佢照上車~

人物有:龍 我 鏘 揮 興 新  鳩堅 肥佬黎 仲有2個唔記得咩名ccc = ="

有d第一次見都幾好傾-,-哈哈~都玩得幾埋

1開始實係燒野食-.-吹水la~.....~

吹左陣  燒左陣-.-發現有人去左間隔台溝女...-.-..仲拿埋間隔台d女西米露-.=過黎比我地食

哈哈~我地就鋤d-.-...好在我冇玩...阿興輸6x-.-...明明佢連頭3場連win....

我地就落左沙灘玩(冰)捉(差)

之後就肥佬黎-.-打黎 哈哈~話e加收工上黎

咁我地就知有野玩lo 哈哈~~班晒馬落去-.-......掘左2個洞...等引肥佬黎踏落去....仲放埋大石-.-係下邊等佢仆街-.-

阿龍-.-仲要恐怖到 話要柯d尿 落個洞到...等佢踏=.=....

用盡晒我地努力掘好左lo-.-...仲用報屎-.-+沙 填返令-.-等人睇唔到

-.-點知...最高果個...阿興諗住拉肥佬黎-.-踏落去 點知自己踏中左-.-..仲仆埋落地 哈哈~

第2個洞-.-...就-.-...強行拉住肥佬黎踏....只不過係仆左一仆...呢個洞太淺-.-仆唔死佢....

但我地-,-就用沙攻擊佢 哈哈~點知佢嬲到爆-_-話走...點知咪又係-.-走去上返去食野......

-,=阿龍就諗起有野玩....叫晒全部人落去-.-...玩aoc...投石機-.-....安好晒d沙彈-.-...係下邊-.-投上去 打鳩肥佬黎

哈哈-.-點知 最後我地良心發現冇做到-.-...就自己人打自己人-.-...咁就開波

-,-我比阿興打中幾次...我又打中返佢幾次-o-v

哈哈 個個都中晒沙-.-...正 哈哈 個個就上去洗白白-.-....勁沖身一齊 林到個個濕晒=.=..

底褲=.=都濕到.....爆 哈哈 但可以洗到d沙唔理lo-.-...之後就落樓梯換-.-衫褲哈哈

冇計-.-揮鏘我...都懶唔想行返上去-.-...就搵左個轉角位-.-一齊換 哈哈

但太黑~,~冇野睇lo哈哈~~~~~~~睇唔到大碌腸 係唔係真有期名 呀ma~

之後就行返上去-.-call台叫左3部的士-.-因為王傑中間黎左 我地有成11人....

哈哈 落去果陣成2點半lo-.-等埋的士3點lo

之後落寶林地鐵站...-.-等埋一齊去左7仔買野飲野食

哈哈 返到屋企-.-3點半la咁就埋日記就4:11-.-lo

-.-唉....仲諗住唔會試第3次..點知又係試左....




2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天

666.....正呀 1千年先一次 分類: 未分類

666=.=好想睇果部戲呀...仲想睇6點....場

但冇得睇-.-去左鑽石山.....

仲要遊車何-.-咁返黎....地鐵-.-4個字...吧士就成9個字= =唉

比人呃左上車-.-...頂.....返到屋企成7點LO....

我發現左自己-.-維持左1個月仲係110磅....=..="係時候要減下肥

我要減20磅\_/"v但唔知可唔可以呢=.=....

家姐又成日煮蛋糕=.=......我又成日食 唉=.=...唔肥都偷笑...仲話要減=.=

我要修身成功呀~~~~~凸= ="凸我要修出美麗人生 哈哈~~~~我又傻左-.-

=.=...又發現左自己成2個幾月冇上藍田打羽毛汞la~哈哈~~~~~

唔知d路我仲認唔認得呢-.-.....我會唔會唔識行呢....= ="....之後仲巧似有bbq~去

唔知返唔返切=.=換衫放得d野 之後又上去呢-.="全是不知道




2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天

得閒的一日 分類: 未分類

今日我好勁-.-10點就起床...=.=不過係比人打黎嘈我落床....唉

成日咁早打黎-.-.....哈哈 我都一向冇接你電話=.=v..因為知咩事-.-so落床lo...

之後玩左陣機 就11點半lo 就打比鏘-.-...條死仔又話要訓10分鐘...=.=咁比佢訓左半個鐘

哈哈-.-就打比佢叫佢換衫 就打機...我發現-.-自己打馬機好廢e加....唉=.=食得屎~

玩左60$=.=..食埋野就80$到計埋車錢-.-100lo~~~

之後就去新都交電話費...哇-.-...交左160$= =又破產........la~

前期先換好電腦d野....仲要前日打輸-.-麻雀........哈哈 真係破產

仲話要-.-"星期3bbq...真係...錢從何女黎呢-.-.....哈哈~~

明天星期2又要行動lo=.=去冰??-.-唔話你知....哇卡卡~




2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天

-.-星期6日記... 分類: 未分類

今日1點先落床-.-睇下個天...冇落雨-.-咁就唔洗打電話比鏘lo-.-...

哈哈-.-....咁我就專心打派大-.-....點知第一場係6點-.-...見有時間

洗下部機先...點知唔洗半個鐘就安好晒d野-.-洗好晒lo

點知-.-玩唔返槍game....唉=.=咩事呀 重安左-.-仲唔得...咁由佢

入game同人傾計-.-....e期好鐘意見李志安1次就屌佢1次...哈哈~

冇計-.-佢太賤.....人見人屌-.-...唔知冰日係冇人屌佢-.-".....

夜晚-.-...諗起想食銷夜-.-但又唔想落街...

就叫家姐買左-.-魚肉上黎!!!正啊=.=...好味 哇卡卡

幾星期冇食過銷夜--.--食屎都好味la~

(岩岩發現-.-...日記音樂又冇左)




2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天

頂-.-剪左個平頭...樣衰到冇人有.... 分類: 未分類

=.=唉 次次剪頭髮之後刀會後悔....

今次係幾年黎剪得最7一次-.-自己剪都冇咁7.....

唉......= ="仲要剪到咁.......死得LA~仲有型過班草....=.=....

=.=之後仲要去LALA屋企拿XP碟...因為我部機開唔到...

點知拿好返到屋企-.-...又開到機WO 真係玩野凸~

但我都諗住洗下機-.-...LO.....部機BT左太多野好LAG

之後就同人玩MSN-.-傾左陣計....哈哈 琪今日係咁問我-O-"野...變左問題小女LO

 






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 7
累積人氣: 5785

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed