日頭表妹bb黎左..但都廢事理佢..=.=照訓
訓到成1點幾...上陣網 傾左陣計 就出口la
要去藍田打波3~5點 打到我都死2個月冇打
打左一陣就好支力..同埋打得好差...好似冇晒手感咁
唔係out就唔過網...唉-.-"2個月冇打真係可以令我廢上+廢
之後鏘同欣都打過黎一口一"我仲串肥欣team ccc
唔好嬲一口一"但我好想知係唔係真姐 哈哈~
sor冇時間陪你去釣魚=.=要去bbq~
咁我5點5分打返比鏘...但我15分先換好衫 係藍田藍pe官行返去...mtr
打波打到好支力...仲要行成15分鐘先到.....唉=.=...隻腳痛上+痛呀~~
仲要勁流汗...冇計....冇時間...要5點半之前返到屋企換衫汁野去bbq=.=
但返到屋企發現-.-成5點9lo換好衫..汁好野都-,-哈哈
我仲休息到6點先出門= ="冇計 真係冇力行...唉...但又要行動lo
打比鏘-.-點知佢係...新都咁就著住波衫褲衫-.-咁去街市 咁岩又撞到佢地 成炸人
佢地岩岩好係百佳買晒野...哈哈 差街市野未買-.-...
點知佢地未買(石paper)+豆板辣椒...咁我就同阿龍上去左百街-.-
點知又唔記得買-.-..膠手 哈哈~~~但由佢照上車~
人物有:龍 我 鏘 揮 興 新 鳩堅 肥佬黎 仲有2個唔記得咩名ccc = ="
有d第一次見都幾好傾-,-哈哈~都玩得幾埋
1開始實係燒野食-.-吹水la~.....~
吹左陣 燒左陣-.-發現有人去左間隔台溝女...-.-..仲拿埋間隔台d女西米露-.=過黎比我地食
哈哈~我地就鋤d-.-...好在我冇玩...阿興輸6x-.-...明明佢連頭3場連win....
我地就落左沙灘玩(冰)捉(差)
之後就肥佬黎-.-打黎 哈哈~話e加收工上黎
咁我地就知有野玩lo 哈哈~~班晒馬落去-.-......掘左2個洞...等引肥佬黎踏落去....仲放埋大石-.-係下邊等佢仆街-.-
阿龍-.-仲要恐怖到 話要柯d尿 落個洞到...等佢踏=.=....
用盡晒我地努力掘好左lo-.-...仲用報屎-.-+沙 填返令-.-等人睇唔到
-.-點知...最高果個...阿興諗住拉肥佬黎-.-踏落去 點知自己踏中左-.-..仲仆埋落地 哈哈~
第2個洞-.-...就-.-...強行拉住肥佬黎踏....只不過係仆左一仆...呢個洞太淺-.-仆唔死佢....
但我地-,-就用沙攻擊佢 哈哈~點知佢嬲到爆-_-話走...點知咪又係-.-走去上返去食野......
-,=阿龍就諗起有野玩....叫晒全部人落去-.-...玩aoc...投石機-.-....安好晒d沙彈-.-...係下邊-.-投上去 打鳩肥佬黎
哈哈-.-點知 最後我地良心發現冇做到-.-...就自己人打自己人-.-...咁就開波
-,-我比阿興打中幾次...我又打中返佢幾次-o-v
哈哈 個個都中晒沙-.-...正 哈哈 個個就上去洗白白-.-....勁沖身一齊 林到個個濕晒=.=..
底褲=.=都濕到.....爆 哈哈 但可以洗到d沙唔理lo-.-...之後就落樓梯換-.-衫褲哈哈
冇計-.-揮鏘我...都懶唔想行返上去-.-...就搵左個轉角位-.-一齊換 哈哈
但太黑~,~冇野睇lo哈哈~~~~~~~睇唔到大碌腸 係唔係真有期名 呀ma~
之後就行返上去-.-call台叫左3部的士-.-因為王傑中間黎左 我地有成11人....
哈哈 落去果陣成2點半lo-.-等埋的士3點lo
之後落寶林地鐵站...-.-等埋一齊去左7仔買野飲野食
哈哈 返到屋企-.-3點半la咁就埋日記就4:11-.-lo
-.-唉....仲諗住唔會試第3次..點知又係試左....
|