係到等電話- -"打黎中-.-....唉
阿媽又去左街-.-...遺留我係屋企= =真陰功!!!
琴日差小小就零晨3點先返到屋企...如果唔係家姐- -係咁打黎 可能仲夜-.-...
同人傾傾下計 之中 講左好多野
但話題 不離開果幾個....
返到黎msn又-.-cut左....唉-.-個上網成日cut冇計
上返 就收到個好消息-.-...有人請食飯 哇卡卡-..-"
但請食飯果個一口一實開心到訓唔到
因為..........哈哈 唔講得比人知=口="
現正報時13:42分
我又要行動lo-.-...行街88~
=========================================
今日活動就係去打機
消費= =過左百3...打機打到窮 哈哈!!仲要食野=o=
但有嘉樂哥哥請 多謝晒~~~~~~~~~~~~~
-.-今日2點半打機打到10點9 ................一個字=o=勁!!!!
玩左好多game- -"哈哈 正呀@!!!!!!!!!
之後=o="阿奶(c班果個-..-) sms黎-o-問我係冰
我咪講我係- -"何李活到打機- -"佢又唔知係冰
點知佢又黎左打機- -"呵呵!!!!但唔同地方!!!我地 想走果陣 就去埋金馬倫搵佢地
果到有-.-"魚毛傑 b恆 小郭 大佬 阿奶
-.-"呵呵 之後一齊玩-.-game咁就成11點lo~
就坐車返黎- -"去左寶林又買銷夜- - |