今日派左畢業相la~~~係到勁比人簽名=o=呵呵!!!
明天仲要努力比人簽=.=....唔知簽唔簽得晒呢.....
上最後2課pe la~~今日去左打網球+踢波-.-但主要係踢波
哈哈!!有個街外人一齊踢-.-......又係win b班 但5:0今次
坤水哥-.-又黎撞我.....-.-又咁岩個高波去到佢個位-.-...唔理3 7 21-.-...1野撞埋佢到 哈哈!!!!!!!!!
之後屎忽恆-.-...仲撞埋佢落地 gdgd~~~
跟住去左買d野食-.-同鏘 去返吹水 哈哈!!!
吹到成5點3先走-.-...又送埋佢去搭車...... |