-.-今日d時間過得勁快-.-因為鐵人李-.-冇返去左開會 哇卡卡
會計唔洗講- -"一樣過得咁快......到上pe....今次大鍋-o-"....
得班草同cow屎-.-拿左拍去-.-...得6隻....其他人就冇拿野
d野就留晒係班到-.-....去到比鳩袋-.-話左幾句.............
但好在-.-落雨濕晒冇得打=.=但阿sir話要記我地過/oo\"嗚嗚嗚~~~~~-_-"但記咪記lo
對我影響不大-.-....之後阿sir就話一係足球比賽..一係就返鳴遠
打死都唔返鳴遠la-.-....咪踢波lo ~~12打12 打全場 我同鏘仲要校服裝踢-.-
因為我地係有罪之人-.-...只好博埋條命踢....我地化身水上人-.-唔著鞋拉高條西褲黎踢....
點知1開波就輸2:0-.-....失敗 我仲濕功=.=....
第1次-.-....比周位文成個人撞埋黎..扑左一扑-.-d錢落晒地.....條褲仲濕左
第2次比高佬剷埋黎-.-...1齊落地-.-好野 濕晒=3-落湯雞
第3次-.-"...自己踏水....中招-.-.....又仆左地唉-.-最濕今次
最後1次-.-...比個 坤水哥1野-.-...踢埋黎....大(比)個位-.-...我屌你~洗唔洗踢到咁大力呀-.-...我咪係到xyz
=﹏="阿sir正係比左個12碼.....唉=..="我又點會金心呢=o="....哈哈~天助我呀~!!!佢有波係腳0,0.....
我用我隻上帝之手-.-"...係咁拉住佢 哇卡卡 -,-"明拉佢 都冇人出聲 哇卡卡!!!!之前\﹏/佢批左我幾野 我都由佢
但今次-o-"...仲唔有仇報仇
結果-..-"我入左3球~~~ 博左2個12碼(小朋友射晒2球入晒)1個罰球(小朋友射埋但唔入)
神射手一定係鏘鏘la 比數係丁班11:b班7-o-"
===========================================
之後就成身濕晒咁去交電話費-.-....買埋野飲..同鏘吹左陣水咁
-.-....又要我送佢上吧士...先走得 唉唉唉唉=,-"男人老狗都要人陪到咁
送好 我就返屋企 打日記ccc
|