阿強

2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天

-.-...踢波踢到好pk 無奈 分類: 未分類

-.-今日d時間過得勁快-.-因為鐵人李-.-冇返去左開會 哇卡卡

會計唔洗講- -"一樣過得咁快......到上pe....今次大鍋-o-"....

得班草同cow屎-.-拿左拍去-.-...得6隻....其他人就冇拿野

d野就留晒係班到-.-....去到比鳩袋-.-話左幾句.............

但好在-.-落雨濕晒冇得打=.=但阿sir話要記我地過/oo\"嗚嗚嗚~~~~~-_-"但記咪記lo

對我影響不大-.-....之後阿sir就話一係足球比賽..一係就返鳴遠

打死都唔返鳴遠la-.-....咪踢波lo  ~~12打12 打全場 我同鏘仲要校服裝踢-.-

因為我地係有罪之人-.-...只好博埋條命踢....我地化身水上人-.-唔著鞋拉高條西褲黎踢....

點知1開波就輸2:0-.-....失敗  我仲濕功=.=....

第1次-.-....比周位文成個人撞埋黎..扑左一扑-.-d錢落晒地.....條褲仲濕左

第2次比高佬剷埋黎-.-...1齊落地-.-好野 濕晒=3-落湯雞

第3次-.-"...自己踏水....中招-.-.....又仆左地唉-.-最濕今次

最後1次-.-...比個 坤水哥1野-.-...踢埋黎....大(比)個位-.-...我屌你~洗唔洗踢到咁大力呀-.-...我咪係到xyz

=﹏="阿sir正係比左個12碼.....唉=..="我又點會金心呢=o="....哈哈~天助我呀~!!!佢有波係腳0,0.....

我用我隻上帝之手-.-"...係咁拉住佢 哇卡卡 -,-"明拉佢 都冇人出聲 哇卡卡!!!!之前\﹏/佢批左我幾野 我都由佢

但今次-o-"...仲唔有仇報仇

結果-..-"我入左3球~~~ 博左2個12碼(小朋友射晒2球入晒)1個罰球(小朋友射埋但唔入)

神射手一定係鏘鏘la     比數係丁班11:b班7-o-"

===========================================

之後就成身濕晒咁去交電話費-.-....買埋野飲..同鏘吹左陣水咁

-.-....又要我送佢上吧士...先走得 唉唉唉唉=,-"男人老狗都要人陪到咁

送好 我就返屋企 打日記ccc




2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天

今日又成日留係屋企-.-...唉 分類: 未分類

今日1起身-.-就鬼殺咁嘈

咁就知咩事LA-.-實係表妹黎左....哈哈 我成2星期未抱過佢LA~

佢又肥左=.=又易喊左...好在我抱左佢成半個幾鐘先喊-.-

佢實在太可愛-3-"等我下次同佢合照比你地睇LA~~唔好愛上佢WO~

仲有-.-姑母同阿E 黎左-.-.....佢地飲埋茶返黎 我先起床

-3-同左BB玩左半個鐘之後先開電腦-.-........

老豆就送左佢地走-.-...仲留低左50$比我-.-V買LUNCH 哇卡卡

-.-你估我會買咩-.-...有錢仲唔袋落袋

之後就玩左陣金庸-.-....但好銀悶-.-...好在有成炸FD陪我傾計-.-唔係悶死左都冇人知

-.-直到E加都係到發呆-.-仲衰今日落雨...唔係去釣魚都好

唉今日講到呢到

 




2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天

唔落街的一天 疑惑 分類: 未分類

我地都1年冇見...希望你有美好生活la~努力讀書呀!!!!

講返今日先=﹏=今日1步都冇落過樓呀!!!係咪好勁呢...

食飯就家姐買左返黎-.-...lala要拿返xp碟諗住要落樓比佢=.-點知佢勁好人咁黎到我屋企=.=咁就成日冇落過街lo

見有大把時間咪-.-做返個日記-.-用用下先知 我有好多功能未用....今次我就+左相同埋音樂同埋d色

-.-...呢期要溫下書...就考試 大家努力呀!!得閒留下言 呵呵!!!!

夜d先打過-.-...




唉-.-又係咁過左一日 分類: 未分類

今日冇咩凸別-.-..放早就去左藍田食飯

8點返到屋企-.-扣母同阿嫂黎左屋企-.-叫我返屋企比佢地見-.-唉..

只好-.-...搭地鐵返黎-.-...10點就落街幫佢地買野-.-飲....

之後11點打埋比鏘-.-朱心 去食銷夜-.-.......

唉-.-點知 15號先開返-.-...屌 冇得食lo~

轉左黎我地樓下食-.-魚肉-.-...味道勁難食 嘔嘔嘔

-.-食食下望到xx+xx係到拖手行過-,-係到望住我地笑

唉-.-"...如果係我就好lo 但只可以諗下...




2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天

唉明天先星期5/.\" 分類: 未分類

唉星期5先有街去....又要等.....

仲要日日病都唔會好.....好辛苦呀....打多陣又要返學  唉。﹏。"

-x-

今日返到去1野冇咩野做咁過- -"唉

成日冇D新意=-="唉!!!

放學諗住睇晒足球比賽先走...但悶到7彩 一半就走左LO-_-"....

唉 今日一樣失敗-.-冇同過你講野.....唔知講咩好....

==================================






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 13
累積人氣: 5791

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed