好鬼凍呀..頂你.....著定衫呀大家-.-...
我好on居-.-去到等電梯先知咁冷..先返屋企拿衫=.=...
我著得長校冷=.=..迫住返屋企換衫......點知=.=肥欣媽仲未到 要我企係到食風 唉=.=
=﹏=返到去 地理課 好在買左2盒朱奶-o-"同鏘鏘1人1飲ccc
係唔係好欣愛呢-.-v哇卡卡=..=仲食左d朱古力=o=家姐送比我食的~
咁就過左2課地理真快-.-英文又對test-.-...數又係對野-.-...諗住查黑板-.-有得洗1次手
點知-.-...阿sir叫6號查左3次=.=...唉 為左洗1次手-.-就要查成3次=.=...唔通同阿sir講-.-我唔係6號咩\﹏/
明明我係一哥黎加ma 哈哈....-,-第2年做1號 哇卡卡-.-v 仲要食藥比佢望到-.-又要串....咀
話-,-唔知你係咪食d咩藥-.-...咩Q煩....之後力屎-.-又係吹水時間
-.-lunch又係我同鏘鏘拍拖時間-.-v今次食吉之-.-買返黎食 呵呵~
=..="點知菁問鏘 我地係咪基-,-唉唉唉!之後-.-又2課力屎-.-...好在個test可以開書-.-
我抄左成頁比佢呀-.-係咪巧勁呢-.-v之後數又test-.-...同菁係到玩撞mc-.-.呵呵!!
到時就知咩人岩多d=﹏=~我仲悶到係到畫公仔.....走果陣又比佢地串咀-.-唉....
朱心-.-今次精左...唔理佢地-.-但1路係到同阿儀打ccc=o="我就係到串肥欣cc
|