阿強

2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天

心情好撚火今期 分類: 未分類

問我咩事?我都唔知

我正係知自己勁火!

訓教~




2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天

打波記 分類: 未分類

@O@哇...琴日3點訓=-=今日就要9點起身 打波.......唉唉唉

洗埋白白 換衫10點@O@就去左等烏龜 先搭地鐵

因為佢第1次去._.咪陪佢去~呵呵

@O@去到11:01分....哇點知D人到齊=-=仲係到打波....

洗唔洗咁準時呀-,.-

唉-.-之後打雙打又打單打 哇哇哇=.=....辛苦到爆

打到2點幾- -"就去搵野食...星期6D地方爆晒人=-=搵野食都難

@O@就跟住地頭文 去左食大班 >O<"我仲係到等位果陣-.-玩抽公仔...

點知失敗左-,-呵呵 又冇左1$.......

入到去又食早餐>O<少少地岩岩好食飽

返到屋企又訓過- -"呵呵 訓到6點就E加~




2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天

今日打波>o<"呵呵 分類: 未分類

>o<"死得2點先訓 10點起唔起到床呢>o<"

-.-...結果明天就知-,-

岩岩鏘鏘打黎-,-我又係到吊住佢條引 哈哈

佢好似想殺左我咁 哈哈~

但我係-,-唔講佢知ccc

哈哈 今日10點就要起床-.-

就去左洗白白-.-今次洗左成個鐘....哈哈 勁唔勁勁呢

之後文仔就add我叫我快d走-,-呵呵 果陣11點

我就拿住老豆買返黎個面包1路行1路食.....

>o<"點知=o=去到仲有15分鐘熱身 仲早過文仔ccc

-﹏-好奇待今日黎d人勁唔勁呢

點知._."....都唔錯wo打得-,.-但我巧似勁d 呵呵!

返到黎-.-屎忽恨就打比甲班d人去釣魚-.-....

哈哈 點知咩都冇= ="唉 早有準備......

>o<希望在明天呀ma~




2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天

哇 我頂你呀!重成10磅..... 分類: 未分類

唔係掛 咁快就117磅....................

哇重成10磅=-="唔係掛.............><"真係唔減唔得

=.=...........肥強lo今次真係做左................唔打日記住今日

狂減肥先88晒~




2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天

=-="年二第一次過年食唐水 分類: 未分類

哈哈!日頭個bb黎左

我又擁左佢黎玩 勁輕呀....勁得意

衰在成日喊....但=.=...係我手上喊的次數點都少過家姐

可能我捉佢玩-.-飛車掛....沖黎沖去 仲勁開心咁..但我就冇晒力><"

之後就去彩紅-.-斗利是 哇今日豆到好多封

返屋企計計-.-2日就斗左32封.........勁唔勁呢 哈哈

老豆又傻左-.-...成屋人係彩紅坐吧士去-.-觀唐食野........

之後又返屋企-.-...........洗唔洗呀.............

哈哈 好在唔洗我比錢 老豆比晒 呵呵

返到屋企又打打馬吊-.-.....又輸 唉

打到11點就同豬心 鏘食唐水

食到2點幾-.-....係咁吹水 之後又去買野食

哈哈哈 勁好味=o=e加2:19分就返到屋企lo

吼吼吼 - -10點比人打黎 唉 訓得5個鐘.........

哈哈 但我1點先落去搵佢= ="唉要請埋人c 咁就比左80$但/o\差左成年都要要比ccc
仲買左袋唐入去-.-但部戲太悶....冇咩食到勁眼訓 唉..........

 






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 3
累積人氣: 5833

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed