哈哈 呢2日-.-去左打機SO返到屋企 好眼訓冇打到日記=.=
呵呵呵=.=...今日星期4-.-連續4日落去 打機
但今次係落金沙打 係觀唐到
因為我捉左大鳩鏘-.-陪我買柯屎打(ALL STAR)點知搵到間-.,-有2對鐘意
=.=正係到我想要冰到好果陣-.-叫佢去拿...佢話得返女仔碼=.=我頂....2對都係
咁咪呢家搵唔到咪去下家=.=點知去到間-.-之前果間190$呢間130$=.=心諗實有d唔同
之後望到對nike 樓上nike賣399 你d細店賣300=.=...有冇可能呀!!!!
仲要個nike個樣-.-係唔同=.=...因為鏘果陣係著果對-.-有得對比....
咁我就同鏘講係流野-.-..佢都認同...咁我地就走左lo-.-.....呵呵
就落左去金沙打機=.=...玩左1代機-.-...好鬼易win姐 好悶-.-鏘想輸重注佢又要win
之後買馬用晒d注-.-數(因為冇得按返走-.-迫你玩晒)之後就去左玩槍game-.-呵呵
-.-點知我一早死左 得返大碌鏘-.-係到1個人力戰-.-...佢好勁呀 哈哈
但都係打爆唔到 失左小小手(佢之前打爆過)咁我地玩左20$就閃人去藍田-.-食野
食咩-.-"???藍田有d咩好食呀-.-咪又係果樣-.-咁就行左一個圈就返左屋企食飯lo-.-....
咁又一日-.-... |