阿強

2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天

今日考好左中文LA~ 分類: 未分類

作文就OK 之後問題就....-.-差

讀左成2日仲係屎=.=到入唔到腦 唉-.-

之後同大碌鏘去左-.-"打機 哈哈

=.=...第(1)次要你等我TEAM......呵呵

真係開針=.="1開機係咁WIN...但之後.............唉=.=輸到7彩

=.="之後到大碌鏘WIN  最後一齊輸晒=O=好野

玩到成8點半-.-去左買M記上98D到食

呵呵 返到去先9點-.-半    洗埋白白 打埋日記先12點=.=V

=.=好眼訓呀....琴日比人打黎明明訓得好林加MA=-="嗚嗚

又叫左人起身=-="...成3點人地先訓得返.......




2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天

我就黎痴線la~~~ 分類: 未分類

讀左成日咩都入唔到腦呀!!!!!!!!!11

好想死呀!!!!!!!!!!!!就黎爆la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

日讀夜讀都入唔到腦 好想屎呀!!!!!!!!!!!!!!!1個死人mock 好Q煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

第一次感覺到咩叫壓力呀!!!!!!!!!!!!!!!!!我好想放棄呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

頂唔住LA~~~~~~~~~~~~~~~~~~我要放鬆呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 




2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天

星期日好悶呀!!! 分類: 未分類

因為要準備考mock 係到成日係到溫中文=.=11點就起床溫...溫到2點先食=.=野+玩陣game

=o=4點又閃返返黎 溫....唉=.=我正係溫課文都想死...明天仲要溫埋d會考試題....咁咪死得死得

唉唉唉唉唉!!!!!!!who can help me呀!!!!!!!我要支持呀>__<".......

又要努力溫-.-書....88=..=你地都要係呀!




2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天

望到你我唔知講咩好... 分類: 未分類

可能我做錯左事....唔敢同你講野....唔肯搵你

對唔住自己個良心=-="....到上星期先同返你講...我先認罪

我諗你仲係到嬲.......你講左句  乜你唔知我最憎人應承左我既野又做唔到既咩=-="

我知...由果日開始我都冇咁做過.....

你仲話知左好耐=-="......唉  咁姐係我呃左你好耐.........

千萬個對不起 都賠唔返.......=-="但不會有下次....

======================================================================================




2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天

今日成日留係屋企溫書..... 分類: 未分類

好難得呀.....成年冇咁認真咁讀過書...但今次1點就讀到成5點半先收工=.=

但我讀果d全部係冇星果d-.-....哈哈

明天就開始讀1~2星!!!!我要加油呀!!!!唔可以拿u-"-~~~






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 13
累積人氣: 5791

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed