今日成日留左係屋企....冇去打波 咩都冇去=.=哈哈
但琴晚3點先訓....9點就起左床a~
不過都好鬼精神=.=...可能要打機la....因為要幫返個fd做返d野
咪早d起...唔想拖落去.......做咩呢期d人咁鬼串......
>o<"呵呵 我知你地係玩>o<"我都唔會嬲~~~~>o<"
諗住今日叫埋小谷去釣魚 但唔記得左...............
又唔想剪頭髮住......咁就成日留左係屋企到.....有d悶咁...但儒同朱心 都有打黎傾左陣
早知- -"去儒到返下工玩下la~電話費仲未交呀......今個月仲有成20日...先到期
但分鐘到就用左700分鐘la~~基本先得1200.....咁又爆硬la今次
但好在 岩岩叫左老豆幫我安返部電話係我間home到....等我可以1路打機一路傾計 哇卡卡卡 問你死未
大家>o<"盡情咁打比我傾計la~呵呵 \﹏/你地冇得串我冇分鐘la~呵呵
一陣望下有冇心機落去食野先- -"呢期心情就唔係幾好
仲要成日病...仲要死頂咁返學 今日諗左1樣野- -"y我做人 唔開心仲多過開心.......
|