今日有人生日呀!!!!!果個係who??咪菁豬苦lo
祝你生日快樂!!!!!!!!!!!!!一日令過一日
=================================================
今日可以留係屋企食飯=-=
好開心=.=因為連續左7日 冇係屋企食飯..........7日都去打打機
差在唔同地方=.=玩唔同野.....哈哈
之後係到玩下金庸消下悶...我發現我e加唔可以成日留係屋企
我會傻....得閒就打比我吧= ="但今日sor冇心機打機 呵呵 推左你地
============================================
呢個日記係最後一篇!!!!!!!!!!!!呵呵!!!thx大家支持
= ="轉寫另一個秘密地方 哇卡卡~
今日好在有表妹陪我玩 唔係我實悶到7彩 哈哈
|