阿強

2006 年 1 月 3 日  星期二   陰天

勁灰爆1日~ 鬱悶 分類: 未分類

勁火爆lo第一日返去

琴日做晒epa諗住唔洗抄la..

第一課就係epa課.咁佢一行入黎.話要查功課.後邊傳左份mc問題叫我比返平姑

我咪叫陳欣麗傳返比佢lo.點知miss望到.就叫我地唔好抄功課.我勁無奈lo比佢啤住 隻眼係到望Q住我LO

明係到講我咁.咁我廢鬼事理你.到佢行到我個位果陣.就問我係唔係抄返黎.我咪話有人傳過黎.我咪傳返比佢

佢問咩人.我實話唔知(我實唔會做25仔踢爆人).但佢認定我抄lo.咪由佢講LO.

佢講到咁樣我仲有咩好講.佢問有冇做習作

我果陣嬲起上黎咪話冇.佢話咁你做過d咩 我咪話bbq 打機..佢仲要話我坦白.果陣冇咩事 仲未開始火

到佢係到罵人 果陣就開始串我 講唔做功課仲可以講到好威咁去打機bbq....果下d火開始黎.....好我由你

lunch果陣都廢鬼事晒心機去諗佢....點知早會前個小息望到佢..佢行埋黎又話Q我

果下我頂唔住LO..又係到講我功課..我咪講 你都話我抄LO 我仲可以點呀!

佢就話我咁你習作做成點 我就話差2題未做LO差晝圖未做

佢又講咁姐係未做晒.同埋我問你係唔係抄姐.你可以咁態度同MISS咁講野咩

我咪講 你行到埋黎 就話我抄 我仲有D咩好講呀.佢係咁問我野 我咪講左幾次你都話我抄LO 我仲可以點呀!

之後又話我講野唔望住佢隻眼...頂咁我咪望返眼LO.望左眼又望返落操場

佢冇LALA又講 我係到以笑(借臭)  咁我好自然咁講返 唔笑唔通喊咩

之後又話我態度唔好.又唔望住佢.咁我都冇野好同佢講

同佢鵝左幾下 我都閃左

個死人臭鏘 仲係到望住黎笑.......早會果陣D火 火到爆

放學就捉左鏘仔去公園坐左陣 黎傾返陣計 個心情都好Q返D

返到屋企都廢鬼事理佢.......諗返自己態度真係唔係幾好...哈哈.......=_="但頂到咁行唔通認衰仔咩

仲有望我日記d 人-.-唔好把我d野通街講凸




2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天

咁快就1月2日LA~ 驚訝 分類: 未分類

心情就一半半LA~

1點起床.1開MSN就望到臭鏘

就問有D咩野做..跟住就開始做EPA
哇做到人都死...又MC又問題 做左成2個鐘 都唔知錯幾多TEAM

跟住就到中文LA好在之前做左個600字今次正係做返習作就得-.-

但我好懶-.-就上網搵有冇問題有得抄 哈哈=.=點知真係比我搵到晒....

=.=咁我就跟住抄呀抄 抄到成4點鐘做晒好野

做晒EPA同埋中文=.=.....仲差英文同數呀!!!一陣仲要開工-.-望下英文難唔難做先...

我諗唔難都奇LO=.="哈哈 因為劉傑都話有D難到唔知點做..但一D易到中3都做到=..=

我諗=.=...中3都做到果D 我都可能要用成個鐘先做到1題 哈哈!

唔知做咩成日打錯-.-鐘意打哈哈-.-唔知係唔係要係到扮開心LA~

開心一日.傷心一日 做咩要自己傷心呢...我咪要自己開心D LO

但真係....開心唔落 咪要扮下開心 哈哈=-=....

琴日剪左個7頭 今日D心情點會好呀....

但有小小開心就係 個日記開左3日就黎凸破100人上過黎望我日記...

真係好開心呀!大家記得上黎要幫手留言

如果有D野秘密一定要用悄悄話呀-.-...廢事一陣公開左就PK

-.-...個臭鏘好低B呀 我E加先知....仲係到玩木馬 哈哈~~~

唔知喉龍仲會唔會痛呢明天...今日痛到我就黎講唔到野LO=-=...

仲係咁-.-明天就可以唔洗返 哇卡卡=.=係屋企養傷=O=

=-=都係搵個藉口唔想返學..........

岩岩好6點-.-望下之後仲有冇D凸別事先.....-.-今晚先寫過 哈哈~




2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天

2006年LA~~大家好呀 分類: 未分類

1月1日
唔知係唔係個人訓唔夠
但又訓唔著.10點就係床到左諗右諗
但今次都幾好.....諗返某d事我都唔想拖落去lo
希望今次決定係冇錯~~同埋我冇得後悔
咁樣我諗對大家都好

講下我新一年目標la~我就係考個教練牌我希望可以一次pass la

今晚我又要去寶林食唐水呀\_/快d搵人黎陪我去食呀!!!

點知冇人陪 哈哈!!

今日6點鐘就去左剪頭髮la 今次剪到好大分別

我感覺上就係lo...唔知你地望落會唔會呢

但我就唔鐘意個頭...好Q=.=樣衰 樣衰樣+樣衰頭 絕對岩晒~




2005 年 12 月 31 日  星期六   晴天

第一次寫網上日記 分類: 未分類

 今日係2005年最後一日

   我諗大家都有唔少活動.我就決定留守係屋企.由一放聖誕節冇咩時間陪過屋企人.日日唔係去食野.就係去街.冇2點都唔返屋企.琴日仲同埋中三甲班的成班好朋友一齊玩到3點先返到屋企.唉又要屋企人擔心.我覺得我阿媽有D煩.成日係到問黎問去.幾點返呀同咩人呀肥仔有冇一齊去呀.但我都唔細LA~佢口講就話係關心.但我心諗係煩.SO我唔太鐘意留係屋企.

     唔知係唔係今年五丁得太少男仔.好似冇個岩傾咁.成日要我捉住鏘仔黎煩.但我地黎黎去去就係去搵方生/去洗手間.一時想去搵五甲D人玩.好鬼遠要去到1樓.人懶次次都會搵藉口幫自己.都好在同埋同班同學朋友都會有D話題.唔洗對住自己係到數手指.

     我都唔知做咩自己會咁傻咁笨.咩都會同人講.唔知我係傻+笨定係叫坦白.但我諗係傻+笨果種.其實我可以選擇收收埋埋.但我冇選到.可能就係傻係E到LA~

    琴日30號我同返3甲班班好朋友BBQ~真係開得好開心.一路唱歌.一路傾計.仲有唔少得燒野食LA~諗唔到我地由中三開始分散左2年.但琴日1齊廿十條友一齊玩.都可以玩得咁埋.玩得咁開心.E個友誼真係好難得.最令我難忘就係琴日行落山果陣.0:00分步入31號.咁岩洪國就係31日生日.我地就係街到唱生日歌.你地望到會話我地好傻.好似個傻仔傻婆咁.希望我地D友誼係唔會因時間E減少.可以保持落去.

  我知其他班唔少人唔鐘意甲班D人.話某D人串.黑人僧咁.但我就感覺唔到.MAYBE我係中一升到中三都係同班一齊玩一齊生活左三年.可能某D事係過份左D.但唔好太記仇.你要僧一個人咁晒心機.不如同佢做朋友仲好.可能我諗野太天真LA.

可能我講野會得罪到你.但我都係想講返我點想法~

 






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 8
累積人氣: 5816

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed