勁火爆lo第一日返去
琴日做晒epa諗住唔洗抄la..
第一課就係epa課.咁佢一行入黎.話要查功課.後邊傳左份mc問題叫我比返平姑
我咪叫陳欣麗傳返比佢lo.點知miss望到.就叫我地唔好抄功課.我勁無奈lo比佢啤住 隻眼係到望Q住我LO
明係到講我咁.咁我廢鬼事理你.到佢行到我個位果陣.就問我係唔係抄返黎.我咪話有人傳過黎.我咪傳返比佢
佢問咩人.我實話唔知(我實唔會做25仔踢爆人).但佢認定我抄lo.咪由佢講LO.
佢講到咁樣我仲有咩好講.佢問有冇做習作
我果陣嬲起上黎咪話冇.佢話咁你做過d咩 我咪話bbq 打機..佢仲要話我坦白.果陣冇咩事 仲未開始火
到佢係到罵人 果陣就開始串我 講唔做功課仲可以講到好威咁去打機bbq....果下d火開始黎.....好我由你
lunch果陣都廢鬼事晒心機去諗佢....點知早會前個小息望到佢..佢行埋黎又話Q我
果下我頂唔住LO..又係到講我功課..我咪講 你都話我抄LO 我仲可以點呀!
佢就話我咁你習作做成點 我就話差2題未做LO差晝圖未做
佢又講咁姐係未做晒.同埋我問你係唔係抄姐.你可以咁態度同MISS咁講野咩
我咪講 你行到埋黎 就話我抄 我仲有D咩好講呀.佢係咁問我野 我咪講左幾次你都話我抄LO 我仲可以點呀!
之後又話我講野唔望住佢隻眼...頂咁我咪望返眼LO.望左眼又望返落操場
佢冇LALA又講 我係到以笑(借臭) 咁我好自然咁講返 唔笑唔通喊咩
之後又話我態度唔好.又唔望住佢.咁我都冇野好同佢講
同佢鵝左幾下 我都閃左
個死人臭鏘 仲係到望住黎笑.......早會果陣D火 火到爆
放學就捉左鏘仔去公園坐左陣 黎傾返陣計 個心情都好Q返D
返到屋企都廢鬼事理佢.......諗返自己態度真係唔係幾好...哈哈.......=_="但頂到咁行唔通認衰仔咩
仲有望我日記d 人-.-唔好把我d野通街講凸
|