星期4 望埋人地踢波-.-先走
好在輸2:1-.-姐係我地要win4:0先可以打決賽
希望有奇跡la~但呢到-.-因為某d事勁down....唉-.-
==================================
星期5放早呀 勁正呀-.-
返到屋企就換衫出去-.-...哈哈 3點幾...就出左地鐵
但我-.-.....等條友等到-.-3點半....唉
-.-玩到7點就走左lo-.-...仲好風收team-.-....
之後就同鏘同肥揮去左成龍踢波~-.-我坐係到望到10點-_-之後又要寶林踢到11點-_-
涼到我爆-.-好在我偷晒佢地d衫黎著-.-....
之後就同肥揮+鏘食唐水-.-....sor唔記得打返比你-_-先
返到黎先知-,-.....仲呃我-.-去搵我...點知係同人去打波-.-唉唉唉唉..仲諗到我好衰team--
第1次咁眼訓-.-傾電話都訓左幾次-,0勁嗎
------------------------------------------------------------------------------
今日就...........唔記得起身去打波-_-唉.....成11點幾先起床
又一on9之事-.-之後鏘鏘又on msn就同左佢吹左陣水-.-又談心...哈哈 正呀!!
如果同女仔咁好傾就正lo>o<"呵呵!!!!唉-.-次次同鏘鏘傾好計 都好灰 勁down
冇計-.-某d事點都係要面對...係時間問題
打到呢到先-.-....洗白白換衫落去搵佢地
@o@=======================================
唔記得打返TEAM 琴日-.-....哈哈
落到去係到坐 望鏘鏘同肥揮 朱仔係到踢波
我就-.-長衫長褲唔踢得-.-坐左成個鐘/O\7點先走~
就一齊去晒肥揮 屋企睇波-O-食P沙
點知肥揮-O-輸波.....>O<"我地仲有打麻雀=.=得我同鏘輸
頂佢-.- 佢同佢細佬1人1場自摸=.=....唉
之後就佢地就玩WIN9 玩到12點佢老豆阿媽返-O-我地就走
仲有利是收~O~多謝晒~
===============================================
|