阿強

2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天

打返3日日記先-.- 分類: 未分類

星期4 望埋人地踢波-.-先走

好在輸2:1-.-姐係我地要win4:0先可以打決賽

希望有奇跡la~但呢到-.-因為某d事勁down....唉-.-

==================================

星期5放早呀 勁正呀-.-

返到屋企就換衫出去-.-...哈哈 3點幾...就出左地鐵

但我-.-.....等條友等到-.-3點半....唉

-.-玩到7點就走左lo-.-...仲好風收team-.-....

之後就同鏘同肥揮去左成龍踢波~-.-我坐係到望到10點-_-之後又要寶林踢到11點-_-

涼到我爆-.-好在我偷晒佢地d衫黎著-.-....

之後就同肥揮+鏘食唐水-.-....sor唔記得打返比你-_-先

返到黎先知-,-.....仲呃我-.-去搵我...點知係同人去打波-.-唉唉唉唉..仲諗到我好衰team--

第1次咁眼訓-.-傾電話都訓左幾次-,0勁嗎

------------------------------------------------------------------------------

今日就...........唔記得起身去打波-_-唉.....成11點幾先起床

又一on9之事-.-之後鏘鏘又on msn就同左佢吹左陣水-.-又談心...哈哈 正呀!!

如果同女仔咁好傾就正lo>o<"呵呵!!!!唉-.-次次同鏘鏘傾好計 都好灰 勁down

冇計-.-某d事點都係要面對...係時間問題

打到呢到先-.-....洗白白換衫落去搵佢地

@o@=======================================

唔記得打返TEAM 琴日-.-....哈哈

落到去係到坐 望鏘鏘同肥揮 朱仔係到踢波

我就-.-長衫長褲唔踢得-.-坐左成個鐘/O\7點先走~

就一齊去晒肥揮 屋企睇波-O-食P沙

點知肥揮-O-輸波.....>O<"我地仲有打麻雀=.=得我同鏘輸

頂佢-.- 佢同佢細佬1人1場自摸=.=....唉

之後就佢地就玩WIN9 玩到12點佢老豆阿媽返-O-我地就走

仲有利是收~O~多謝晒~

===============================================




2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天

輸波-.-...日 分類: 未分類

唉輸左4:2-.-....




2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天

孤獨情人節 分類: 未分類

1開始勁唔開心lo....一返到去就比人掉位 同開我同鏘鏘凸

我屌!一定係條8婆係到玩野la~

唔講傷心事 講開心事就=o="係咁收到朱古力 好開心ccc

>o<"收左1大袋好野~~~~食唔晒

lunch之後仲收到e媽小郭-o-"份朱古力 多謝晒

仲有玲玲盒-o-黑白朱古力~仲有好多個ccc

祝你地情人節快樂~

放學就同鏘鏘 卓 一齊走 諗住玩下鏘-,-

話同佢傾計-o-其實想佢陪我返屋企 呵呵

-.-但行到樓下球場...果陣就同卓講88 就同鏘鏘去左球場對外個地方傾計

=o=哇 我地1傾又傾到成4點10...傾左好多秘密-x-大說心中情

同佢傾 好似冇咩保留咁 咩都講晒 哈哈..可能呢d就係叫信賴la~信得過佢唔講

=o=呵呵 佢都同我講左唔少野wo 呵呵!!!!佢有痛腳係我手lo 睇你仲肯唔肯成日串我 哈哈

-.-其實我地講左唔少8婆野 哈哈!!!=o=想知係咩???-.-你諗下d8婆專講咩

咪就係講人衰野lo一口一"哈哈 點知有好多點 我同鏘都好認同一口一"哈哈 開心呀!

最衰就係上課分開左我地-.-...唉 正一pk~仲有1個月都要分開......

=o="...之後我就送埋鏘鏘上車 我先返屋企   係咪好好人呢

===========================================================================

祝大家情人節快樂!!!!唔好喊lo~




2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天

星期一 分類: 未分類

琴晚11點幾開始~同鏘鏘玩成實問答大會-x-

呵呵=﹏=知晒佢好多野....我諗佢唔會老點我掛= ="

1傾就傾到12點半 =o='問左好多野...一人一題咁

>o<"但今日要返學就冇玩夜d lo

但今日放學決定左條大碌鏘-,-去觀唐買野!

想知買咩-o-"????我唔話你豬呀>o<呵呵!!!

要返學==返黎先打過....

=======================================

放學班主任課去左MMLC-.-做網上問答

哈哈 勁準時走-.-LO 1放就同鏘鏘返左屋企...睇埋足球小X先走得

我XYZ去到觀唐NIKE到冇足球褲冇...ADIDAS到有岩款但冇碼 唉

-.-因為搵唔到 咪落左金沙打機-.-V真係唔賭唔知運氣好

9X賠6X賠4X賠-.-都比我買中 唉-.-我真係勁.............

用左6$就玩成個鐘-.-仲有成買馬........最勁WIN百幾-.-V

最衰冇得拿返真錢走-.-唔係一早走人....6點半就彈返去-.-新都搵波褲-.-...

點知-.-馬拉同sport到都冇..........-.-最後咪去埋千色-.-點知咁岩減價

又咁岩-.-...得返2條.....又咁岩-.-個款唔錯-.-咪同鏘鏘1人1條ccc

之後就連續3日同佢食夜晚-.-....今日咁就用左2xx$=.=.....計埋影相到就用成3xx$=.=...哇




2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天

剪頭髮.... 分類: 未分類

今日日頭-.-老豆拜好神 去左馬場-.-賭錢

留低左d美味燒肉食^o^呵呵...我1個人食左好多

之後就幫人做任務(金庸)-.-...有人工 呵呵  但係月費卡

4到幾鐘阿媽返到黎 又發揮佢d鵝人神功-.-....係咁叫我去剪頭髮-.-

我就頂唔住咁去左新都城剪=.=諗住冇野比佢剪...點知一剪之下...比佢剪左好多

哇-.-個頭好唔平衡呀...d的水...勁長但d頭髮短....就打比鏘叫佢陪我食夜晚-.-點知佢係到踢波

-.-行到去 佢就串我條的水長......呵呵 我就返屋企自己收下-.-..洗埋頭 落街等佢

哇-.-佢踢到成7點....5點等到7點-.-勁食風.....-.-諗住鏘鏘好勁點知佢勁輸-.-...

就死鬼去食壽c-.-30$10個有埋野飲-.-....d (哇沙b)我勁食=.=結果就............喊晒流晒眼水la~

比鏘仔望到我喊team.....食左陣=.=之後就返到屋企lo....打埋日記明天又星期1

就黎2月14號 唉-.-又要係屋企數手指..........






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 21
累積人氣: 5799

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed