阿強

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天

比阿媽話lo= =" 分類: 未分類

話我黑眼圈大...你估我想加咩= =

比人咁早打黎= ="之後幾日又要早d身出去..




2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天

哇-.-麻辣面好正... 分類: 未分類

今日去左食麻辣面 - -要中辣.........點知辣到7彩...

想食一下都唔得.....- -"要叫野飲.....哈哈

- -"但好好味........呀之後去左個神秘地方玩到10點食埋m記返到屋企-.-

咁又一日-.-

返到屋企就幫lala-.-安埋xp 咁就收工...但e加成2點半lo




2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天

-.-打成平手...哇卡卡 分類: 未分類

冇輸-.-WO...中左1條-.-和返條數-.-好野

電話費又平左-.-好野 有7折-.-.....

 




2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天

星期日la...... 分類: 未分類

- -"哇 唔知係唔係連續3日考試未訓得好....

一訓就訓到2點la= ="好正呀!!!!!!但個頭就好鬼痛lo今日

之後打打下機-.-.....收到個sms

就係3公司sd黎- -唉 係結後結數交錢lo

點知1睇-.-哇2百87.........我頂-.-成3百

唉- -"傾得開心係要有代價..............

又要交電話費- -又要打機 呢個月真係食屎lo...........

-.-我發現自己鋤d 好勁-3-成日拿晒3條2=3=v




2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天

咁快星期5...考左2日la@@v 分類: 未分類

講返琴日先la-o-"我考左epa la!!!成績點??一半半咁la~希望合格la~

有冇信心-.-"??冇-.-v 因為希望大 失敗大-.-

咁之後冇跟上車-o-"同佢地走.....

就同-..-"碌腸去左打機 哇-.-打到成6點幾7點- -打左成6個幾鐘...on銀鳩的

之後就去-.-金鐘拿張8通通.....返屋企食飯-.-

==================================================

今日-.-7點先起床....洗埋頭換衫 7點半...又早左15分鐘-.-...

之後就落住雨咁行去-.-張沛松la@@"

得我一個今日/_\嗚嗚!!!!之後先知阿儀同小郭都係呢到考-.-

之後....考作文-.-發現我係錯題 我頂!!!!!!!!!!!-.-

之後走-.-lo-.-開返電話打比碌腸-.-撞到菁+玲

之後同肥揮 肥佬黎 鏘去左新都-.-...食飯

又吹左陣水-.-一陣都成個鐘 哈哈

之後去鋤d-.-..有人做左大輸家....我win左50$-.-

 






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 16
累積人氣: 5794

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed