講返琴日先la-o-"我考左epa la!!!成績點??一半半咁la~希望合格la~
有冇信心-.-"??冇-.-v 因為希望大 失敗大-.-
咁之後冇跟上車-o-"同佢地走.....
就同-..-"碌腸去左打機 哇-.-打到成6點幾7點- -打左成6個幾鐘...on銀鳩的
之後就去-.-金鐘拿張8通通.....返屋企食飯-.-
==================================================
今日-.-7點先起床....洗埋頭換衫 7點半...又早左15分鐘-.-...
之後就落住雨咁行去-.-張沛松la@@"
得我一個今日/_\嗚嗚!!!!之後先知阿儀同小郭都係呢到考-.-
之後....考作文-.-發現我係錯題 我頂!!!!!!!!!!!-.-
之後走-.-lo-.-開返電話打比碌腸-.-撞到菁+玲
之後同肥揮 肥佬黎 鏘去左新都-.-...食飯
又吹左陣水-.-一陣都成個鐘 哈哈
之後去鋤d-.-..有人做左大輸家....我win左50$-.-
|