琴日-.-明仔教左我...維修d機lo=.=""都幾難
渣住條機鎖時-.-....如果唔見要比500$...換晒全場d鎖時0,0
哇-.-要勁小心先得...琴日開始豬仔陪我返工lo=..="....
仲有個女仔入埋黎做-.-...佢叫e化....都ok咁-____-"哈哈!!!!有小小鬼鬼地feel咁
今日-.-....冇咩野做-.-可能打風la 企左成日咁-.-.....哈哈 渣左一陣機鎖-.-...去幫人-.-試野
入下飛咁-.-.....開始同d人熟晒la....-__-我e加先記得1半人名....哈哈= ="星期4有得放假LA~~~~哈哈!!!!!! |