阿強

2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天

等我發表一個傷心日記= =" 分類: 未分類

= =會考全炒 唉 !!!!!!!!!!!!找屎

又唔知IVE收唔收=_=唉~~~~~想屎~~~~~唉~~~~

但-.-....心情一半半低落咁....= ="

琴日肥仔又左新渣波-.-到溝渣妹..........唉= ="

唔知仲有咩好打-.-....

-.-E加先明份工 係好仆街....唉-.-.....




2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天

好痛呀.....唉 分類: 未分類

話咁快返左2星期la....一開始仲諗住返幾日...= =

點知咁快就做左2星期...連打日記d時間都冇咩= ="...

就黎8月9號lo-.-有d淆淆底 驚到時0分點樣好呢=.=...唉唉唉唉

 




2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天

今日做過D咩=.="? 分類: 未分類

10點-.-肥仔就打黎 叫我去打機LO-.-

第一次我話大風-.-大雨我推左=.=話唔去

之後佢打左比阿鏘同阿揮-.-咁又打黎 問我去唔去..咁果陣成11點幾...咁我就話去LO=.=

話11點半-.-我就OK...點知我洗好白白-.-...阿鏘仲未得-.-

咁我玩陣金庸玩到12點-.-先行得.....哈哈 去到灣仔-.-...冇咩野玩-.-但又洗左3X$ 食野又30$-.-

-.-...全日消費百幾LA...入左8通=.=....快D 8號LA 我要出量呀 頂你~~~




琴日=,=.. 分類: 未分類

琴日-.-明仔教左我...維修d機lo=.=""都幾難

渣住條機鎖時-.-....如果唔見要比500$...換晒全場d鎖時0,0

哇-.-要勁小心先得...琴日開始豬仔陪我返工lo=..="....

仲有個女仔入埋黎做-.-...佢叫e化....都ok咁-____-"哈哈!!!!有小小鬼鬼地feel咁

今日-.-....冇咩野做-.-可能打風la 企左成日咁-.-.....哈哈 渣左一陣機鎖-.-...去幫人-.-試野

入下飛咁-.-.....開始同d人熟晒la....-__-我e加先記得1半人名....哈哈= ="星期4有得放假LA~~~~哈哈!!!!!!




2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天

做到就死琴日 分類: 未分類

返12點放11點半....= =返去玩左陣msn先訓 哈哈 正






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 18
累積人氣: 5796

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed