琴日又同屎忽鏘去灣仔打馬機lo...
咁岩-.-去到吊頸令-.-撞到 屎忽玲+菁
香港真細-.-...好在冇差佢地錢姐= ="但差佢一餐飯....唉
琴日開始有d唔習慣lo= =可能連續1個幾月 返工la~!!!
e加可以唔洗返 有d唔知點咁= =哈哈!!!傻左= =
今個月返左20日得4千幾= ="仲要還返-.-d錢比家姐 老豆-.-o my god 又就黎清袋-.-
得返1半-.-唉= =琴日打馬機 1開始輸到7彩-.-之後又比我win到7彩-.-...唔知咩事 哈哈
部機實有d問題la-.-...我係全場最勁 win2900注-.-....第2先係1千幾-.-..成倍
但之後唔會好過-.-勁比佢屈我機 冇晒計lo-.-...唉 仆佢個街 呢d真正 叫還卡數-.-...唉
返左一個月到...玩到最傻都係 星期5同6 星期5= ="開左部yoyo 黎玩
星期6就-.-係office到 打晒交-.-...我係戰敗唉....-o-"
星期日-..-"仲要比佢係咁畫 畫到成手都係公仔-.-....放工 就同埋經理影埋相就走lo= ="
= =1個月唔多唔少....唉 岩岩熟落又要走lo 哈哈!!!!!d熟客都幾好人-.-...但條爆炸狗 係到煩-.-唔串佢唔安落
次次黎都比人吊到7彩-.-都要黎玩-.-...又要撞機-.-唉 我都廢q事理佢 -.-"
但我最記得 我係最尾果陣 係彩紅果陣 熟客個肥bb 比我捉左黎抱 哈哈!!!!佢得1yr 但勁肥lo
佢阿媽又比我抱=o="仲話跟哥哥走 唔要媽媽lo!!!佢仲要好野咁拍掌!!!!!!Q到爆呀=O=阿傑又唔抱佢
=,-呵呵 玩左佢一陣 就去左洗爆谷 又中招= =唉 又有1條長恨
經理仲同我講要小心-,=D 最尾一日返工 會好黑>__<"....
係我最尾一日返工-.-我鐘於記晒全公司D人-.-名 LOL
E加有返D時間休息下- -準備10月3日開學LO 唉-.-..... |