阿強

2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天

發現留係屋企好叉悶= ="... 分類: 未分類

-.="琴日又去左打馬之 打到傻傻下-.-勁悶打到

係咁屈我卡 冇晒計= ="唉....食埋野就閃人返屋企-.-...返到屋企又有表妹玩-.-

呵呵= ="之後係到陪我打電腦-.-...佢真係野野打落去-.-拍拍聲....心痛=="

諗起阿寶講過一聲= =你有冇發現自己唔同左....

我話小小咁LA....= =好似識諗左-.-冇咁大洗LA(不過仲大洗過之前-.-"....)

佢就話佢返工 返左一個月 就諗野會成熟左...唔會咁細個= ="冇咁天真 哈哈

= =咁我又有小小覺得...哈哈!!!-.-V

發現唔洗返...留係屋企真係好鬼叉悶-.-冇野好做 留係到-.-...

日日落床就食-.-打機 唔係就訓-.-真係悶死....= ="

可能連續個幾月習慣左...落床->地鐵->旺角->返屋企= ="....

E加又有D唔習慣LO-.-....哈哈!!!!!= ="傻銀左TEAM= ="....




2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天

打下日記先... 分類: 未分類

琴日又同屎忽鏘去灣仔打馬機lo...

咁岩-.-去到吊頸令-.-撞到 屎忽玲+菁

香港真細-.-...好在冇差佢地錢姐= ="但差佢一餐飯....唉

琴日開始有d唔習慣lo= =可能連續1個幾月 返工la~!!!

e加可以唔洗返 有d唔知點咁= =哈哈!!!傻左= =

今個月返左20日得4千幾= ="仲要還返-.-d錢比家姐 老豆-.-o my god 又就黎清袋-.-

得返1半-.-唉= =琴日打馬機 1開始輸到7彩-.-之後又比我win到7彩-.-...唔知咩事 哈哈

部機實有d問題la-.-...我係全場最勁 win2900注-.-....第2先係1千幾-.-..成倍 

但之後唔會好過-.-勁比佢屈我機 冇晒計lo-.-...唉 仆佢個街 呢d真正 叫還卡數-.-...唉

返左一個月到...玩到最傻都係 星期5同6  星期5= ="開左部yoyo 黎玩

星期6就-.-係office到 打晒交-.-...我係戰敗唉....-o-"

星期日-..-"仲要比佢係咁畫 畫到成手都係公仔-.-....放工 就同埋經理影埋相就走lo= ="

= =1個月唔多唔少....唉 岩岩熟落又要走lo 哈哈!!!!!d熟客都幾好人-.-...但條爆炸狗 係到煩-.-唔串佢唔安落

次次黎都比人吊到7彩-.-都要黎玩-.-...又要撞機-.-唉 我都廢q事理佢  -.-"

但我最記得 我係最尾果陣 係彩紅果陣 熟客個肥bb 比我捉左黎抱 哈哈!!!!佢得1yr 但勁肥lo

佢阿媽又比我抱=o="仲話跟哥哥走 唔要媽媽lo!!!佢仲要好野咁拍掌!!!!!!Q到爆呀=O=阿傑又唔抱佢

=,-呵呵 玩左佢一陣 就去左洗爆谷 又中招= =唉 又有1條長恨

經理仲同我講要小心-,=D 最尾一日返工 會好黑>__<"....

係我最尾一日返工-.-我鐘於記晒全公司D人-.-名 LOL

E加有返D時間休息下- -準備10月3日開學LO 唉-.-.....




2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天

返埋今日炸... 分類: 未分類

唉= =有d唔社得team gc場 唉唉唉

係到識左唔少人...一開始= ="大家唔識到 e加有d計傾= =唔係易事........

仲可以玩到傻銀-.-埋 係難事....但又係時候要離開係有d唔社得...

等我-.-...得閒先放d相前黎la呵呵

係最開心時候離開..可能係一個最好的回億-.-v




2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天

今日係最後第三日la~ 分類: 未分類

今日玩到傻傻地-.-"...開左打拳果部機 機黎玩

點知玩玩下....d-.-.員工都黎晒玩-.-哈哈 高我地一階-.-d黑衫都有份-.-哈哈

最估唔到係經理都-.-...有黎玩呀!!!!我1拳打落去成104-.-...之後第二野就114=.=v

估唔到經理-.-都有.....-.-過百 但比條屎包皮-.-玩野 睇唔到係幾-.-哈哈

之後我又係到蛇王-.-哈哈!!!!!!!!!又蛇左一日 諗住收工-.-有個客係到嘈住晒

係到xyz阿傑 我咪-.-我頂上     幾想佢凸我 我一定爆粗吊鳩佢-.- 差在二日 驚咩得罪佢地

點知佢又唔凸我-.-...唉-.-咁由佢 正係叫左黑衫黎幫手-.-"

之後換野-.-見佢又冇咩野-.-唉 咁我又好好對返佢lo 哈哈-.-"

今日同埋d熟客講聲88-.-....星期日就消失 呵呵

 講真有d唔社得-.-都做左成個幾月

今日就請左d人食飯-.-嗚嗚嗚!!!!!!!!!!

蛋卡+飯-...-洗左百幾銀到= ="哈哈哈 仲有d未請...唔叉理lo=.=扮傻仔先

等我開開心心玩埋呢二日佢先-.-..哈哈




2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天

n日冇打日記 分類: 未分類

打返日記先-.-...仆佢個街-.-..

個客係到串77-.-...頂唔住 同佢嘈左野=o="v

就同經理講-,=唔做lo...廢事佢難做la-.-...自己講巧過 哈哈

-.-今日又做到隻狗咁-.-係到清潔清潔

阿(維)今日又黎左-....-哈哈 又話我似佢男朋友個細路-___-"...問我幾時返工 叫佢落黎-.-對比對比

-.-...哈哈 又唔記得同你影相lo今日-.-失敗左-.-...team

= =唉 公司野冇野好講-.-玩埋d小圈子最僧-.-....






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 19
累積人氣: 5797

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed