阿強

2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天

開始唔想打日記..... 分類: 未分類

唔知做咩 唔想打日記......

留下記碌 等自己睇返??

咁咪會諗返d唔開心事....

咁可以寫開心事????

自己認為難忘 自己又點會忘記....

好想知自己係一個咩人........= =??????????????????

我係輸唔起..定放唔低呢-.-".....唉

冇主見的我-.-fuck!!!!!

今日又去左打馬機 我fuck= =日打夜打到on撚鳩-.-

d錢=..=洗得7788 lo-.-但又就黎7號 又有錢-.-用=,="....出量日 哈哈!

-.-"e加你要我選美人定馬機

我會選馬機-.-v

 




2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天

估下佢係咩黎 分類: 未分類

哈哈!!!!!!!大家估下咩黎!!! 

話說琴晚家姐掉低左落張桌到-.-"...就走左

你地估下咩黎-.-..




又話說今日出左街wo 分類: 未分類

- -"我又冇接電話>o<"呵呵 8點鐘望一望手提!!!

9個未接- -哈哈 打返屋企又比佢地凸幾聲=,=v

阿媽又話星期4飲茶-.-要我請佢wo= ="唉

我d-.-..人工都用得77 88-.-得返千幾銀- -仲要我請

快d-.-7號 又有2千用-.-".....唉-.-....苦悶




2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天

就黎有3千人流o.o" 分類: 未分類

話說琴日去左西九食壽c-.-

又去左-.-xx樂園玩-.-彩紅....

又話說去左旺角-.-公司拿野比朱仔-.-

又話說-.-....12點先返到屋企....




2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天

留下言先-.-.... 分類: 未分類

冇返工-.-D時間過得好慢'

同埋好鬼死悶-.-唔知做D咩好

要到10月-.=3先開學= =想死呀!!!!!等到人都傻LA-.-"頂

係時候諗下-.-搵唔搵野做好....= =哈哈!!!

朱仔幫我計左-.-今個月人工 返左1星期多小小-.-...差小小2千 哇卡卡-.-證明我係OT呃鐘王....哈哈哈!!!!

呃呃下>O<下個月7號又有錢用 哇卡卡-.-.....我係時候要儲下錢LO

= =今年年尾要返大陸LO=一=".....唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-___-"千萬唔好去三亞....-__-"會死人的....

E加搵定D錢-,.-返大陸買A貨都好 哇卡卡卡-.-....又傻撚左TEAM......

我要放棄打馬機呀=,=唔係我D錢實好快冇晒-.-去一次冇百幾-.-好鬼死肉痛呀!!!頂你個肺

琴日返左去鳴遠-.-拿衫比劉傑....-_-見到多新人....-__-中6 好似冇咩人識 !!!!!

-..-有幾個仲幾令 哇卡卡!!!!!- -".....波屎咁岩打比我-O-"...






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 20
累積人氣: 5798

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed