冇返工-.-D時間過得好慢'
同埋好鬼死悶-.-唔知做D咩好
要到10月-.=3先開學= =想死呀!!!!!等到人都傻LA-.-"頂
係時候諗下-.-搵唔搵野做好....= =哈哈!!!
朱仔幫我計左-.-今個月人工 返左1星期多小小-.-...差小小2千 哇卡卡-.-證明我係OT呃鐘王....哈哈哈!!!!
呃呃下>O<下個月7號又有錢用 哇卡卡-.-.....我係時候要儲下錢LO
= =今年年尾要返大陸LO=一=".....唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-___-"千萬唔好去三亞....-__-"會死人的....
E加搵定D錢-,.-返大陸買A貨都好 哇卡卡卡-.-....又傻撚左TEAM......
我要放棄打馬機呀=,=唔係我D錢實好快冇晒-.-去一次冇百幾-.-好鬼死肉痛呀!!!頂你個肺
琴日返左去鳴遠-.-拿衫比劉傑....-_-見到多新人....-__-中6 好似冇咩人識 !!!!!
-..-有幾個仲幾令 哇卡卡!!!!!- -".....波屎咁岩打比我-O-"... |