今日=.="成7點3先行動 哈哈=.=
但朱仔比左個=-=sms我睇=-=
希望佢會休息下 唔好掛住成日做野....佢d功作 實有人會做...唉休息下吧
返到去太子-.,-校先8:20分...哈哈-.-"但去錯班課 白行左14層最少= ="
之後 又行多7層先搵到班課-.-果陣都8點半lo....-.-.....
上課又係到訓訓訓-.-"....傾傾傾 玩電話=.=咁....唉=.=要認真讀下書先得-.-..好貴個課程!!唔可以炒的
之後上左-.-".....中同數之後就去食lunch-.-仲有之前-,=同事 痴飯連(tiffany)一齊食=..="
哈哈 比我搵到辣面呀!!!=口=好辣但好鬼正 勁鐘意...-,=之後傾傾傾...-.-
講講講-.-又睇返公司d影片-.-....我比女強人強姦的影片...-_-比佢地用藍呀偷走左=.=仲話要掉上網...唉=.="....
= ="呵呵呵!!!!屎忽生上腦@o@v一句= =就玩到傻左....>o<"
之後就請返佢食飯=,-就閃左去灣仔打機lo-.-咁又一日-.-我要努力先得
|