阿強

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天

又去左入錢=.= 分類: 未分類

唔賭唔賭都係-.-去賭 哈哈=.=

今日老豆掉左200-.-比我-.=..哈 又有錢洗-.-...

但又要剪頭髮=.=唉....阿媽又唔比我染凸,,,唔比染=.=我唔剪....

-.-"之後鏘話我知先發現自己冇開電話=.=...好在-.-

哈哈 =.=又有人輸左份仔-.-!!!= =




2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天

食銷夜.- 分類: 未分類

哈哈=.=2:29分 仲係到食銷夜中=.=

明明訓左=.="..但又肯落床12點去寶林買=.=係咪巧勁-.-...落到去-.-我又次到 又受苦

今日仲同肥仔玩左2場藍球-.-第一場賭可樂-.-要去到第3場先分到勝負 輸6分

第二場賭串燒=.=冇晒奶力打到-.-...輸4分 一共輸左11$野食-.-比佢

=.=落金沙玩馬機-.-係以賭為氐先可以-.-唔係輸硬-.-唔掂....哈哈!!!

死-.-我要增下肥先得....-.-我要保持110磅落去-.-

之後去左apm行左轉 見到阿迪 同豬心=.=但唔認得佢-.-....哇卡卡

次次去親都撞到佢-.-..黑!!!!!!!!!仲望到apm訓法拉里 哈哈

貼返2場做的蛋糕先=.=v




2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天

勁訓... 分類: 未分類

可能日日要6點半落床...SO星期6日係到勁訓

2日都11點半落床..食個訓2~3點又落床訓-.-訓到食夜晚

但好似仲未夠= ="仲係勁眼訓....= =唉 又去訓先




2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天

好幾 日冇打日記 分類: 未分類

呢個星期真係拿命...因為仲未習慣可以咁早落床

要6點半落床 7點到樓下...去到旺角又要雞咁腳行去明愛到

唉...想死 日日咁過 返去又勁眼訓..但又唔訓得-.-...比錢去訓好似好傻

星期4經過一次做蛋糕之後-.-發現自己好勁 哈哈-.-咁都做到個蛋糕-.-仲影過d令相 哈哈

下次有機會先貼上黎la~~~

之後又去左睇鬼咩頭-.-唔恐怖=.=我感覺鬼書生 仲得人驚d team-.-

d不安感覺仲係=.=...到........感覺很古怪-.-"....不安不安

 




2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天

感覺很怪 分類: 未分類

唔知y 望到佢-.-好似好唔自然咁.........= ="

-_____-"...y咁-.-超唔自然..............

今日吹k到-.-正係係到打win10-.-".........冇唱過-.-哇卡卡-.-叫個飯又勁難食-.-冇食

 






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 3
累積人氣: 5778

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed