哈哈=.=2:29分 仲係到食銷夜中=.=
明明訓左=.="..但又肯落床12點去寶林買=.=係咪巧勁-.-...落到去-.-我又次到 又受苦
今日仲同肥仔玩左2場藍球-.-第一場賭可樂-.-要去到第3場先分到勝負 輸6分
第二場賭串燒=.=冇晒奶力打到-.-...輸4分 一共輸左11$野食-.-比佢
=.=落金沙玩馬機-.-係以賭為氐先可以-.-唔係輸硬-.-唔掂....哈哈!!!
死-.-我要增下肥先得....-.-我要保持110磅落去-.-
之後去左apm行左轉 見到阿迪 同豬心=.=但唔認得佢-.-....哇卡卡
次次去親都撞到佢-.-..黑!!!!!!!!!仲望到apm訓法拉里 哈哈
貼返2場做的蛋糕先=.=v
 
|