放學就3點去左唱K!!!
同鏘+豬心!!!琴日佢生日SO今日請返佢
打比佢N次先接電話=.="唉 我地就入左去吹K先3點到入去
佢4點先到-.-仲要接佢上去-.-"..唱到8點先走-.-埋單151$同鏘1人一半=.=
之後行星光=..=呵呵!!影左D細佬相-.-V但行行下好悶-.-我係到又搵D ON9野講-.-"..
好多人扮鬼-.-正!!!!!!!!
點知-..-遇唔到賣野條友-..-就冇買到比你LO 哇卡卡 下次吧!!!
食埋M記 坐地鐵返屋企-.-"返到屋企成12點3LO
石本仔高!!!!!!!哈哈!!!!!!咪咁串呀!!!!!!!!!
|