阿強

2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天

好撚火就想爆!! 分類: 未分類

爆咩=.="??爆咩都好....就黎痴撚線~~

down到谷低

mabe知道左某句話掛~~~

唔知佢幾時講la..但知左之後勁想爆粗去吊7佢!!!

唉!!!唔打-.-打落去又係打粗口~

 




傻傻下中 分類: 未分類

訓訓下-o-"儀婆打黎=.="...

家姐咁岩行過黎問我仲食唔食飯=.="比我1揮手-..-打中左ccc

=.="之後就落埋床睇流金

今日去左灣仔打馬機-.-7$起左機.....玩到走=.=

食左粥=.=但好似味夠1半半~




2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天

食飯日 分類: 未分類

日頭去左打波~~9~11點就返左屋企lo

返屋企得個悶字-.-早知唔咁早返....la!!!

=.=之後打下機玩下msn咁.....

去到夜晚 成家去左食元綠lo=.=...4條友食左好多野先3百幾有8折會員卡

食左好多生野\﹏/唔知會唔會肚痛呢...

之後又去左入貨買雪糕 返屋企食-.-正!!!

then 同落街同儀吹左陣水>o<"1點就返lo=.=咁又一日




唉 打下日記先 分類: 未分類

唉 唔該晒祺!!!你幫左我好多野~.~

煩左你成個幾月lo>o<"唔該晒~~~仲幫左我唔少野~哈哈!!=x=我地d秘密秘密 哈哈

岩岩同bb.肥仔.鏘.揮.卓.波屎 去食自助餐=﹏="好貴~呀~~~成107$啊

之後去寶康鋤d一口一...1開始比人炒到仆街-.-之後 追返0,0win返晒....同鏘2份-.-win百幾

阿儀打黎-,-又唔過黎..車車車-,.=

打到1點-.-先返屋企 又冇留金睇-.-....

仲好笑今日明愛有人打黎-.-話有波打-.-...但又要係我返到屋企先打黎話我知....

2點半打黎-.-話3點有波打..要係界限街果頭=.="哇 點鬼去呀!!!!

問我住冰到-.-我話唔係好遠姐-.-tko姐.....之後傾左小小野就收線-.-下星期先去過.....

之後又訓訓到食自助lo

 

 




2006 年 11 月 23 日  星期四   晴天

又幾日冇打 分類: 未分類

打d咩=.="??唔知打d咩好...

今日-.-做蛋糕->打機->唱k->打機->東港->屋企->地鐵站->打日記

咁-.-^






 
PK3387
暱稱: 強仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-25
2008-08-25
2008-07-25
2008-07-18
2008-07-11

:: 日誌分類 ::
全部 (279)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 279
留言總數: 3
今日人氣: 6
累積人氣: 5814

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed