星期1~2-.-好連ON9去左打馬之 哈哈
係到狂賭狂賭=.=賭到人都傻 哈哈~輸到7彩=.=買波都冇賭得咁勁
星期3=.=唔洗返 姐係今日...可以係屋企休息
訓左大半日=.=正....
正係記得-.-有個傻婆打黎-.-"叫我唔好掉野落樓
之後就拜拜CUT我-__-"線......
仲有-.-星期2有個傻仔...掛住望我-.-"...之後杯未食過新地..就咁掉左落地
仲-.-掉中左人地D行李到-.-扮傻坐低左-______-"人地就陰功LO.....
浪費車錢的一日...又要塞車 想殺人=.=中..
琴日入game3點幾先訓比人凸到7彩....哈哈
旅行-.-冇去...返左班課同人玩啤-.-win晒 哈哈
去觀->1個鐘到返屋企
訓->小銘打黎
又去觀->寶昇
寶昇->金沙
咁就一日-.-
20定21就可以返海南島LO._."...哈哈~~
最好快D踢埋我返去讀~係香港讀到想死..又悶=.="....
返大陸第一件事就係-.=^去釣魚CCC
哈哈 我要=.=..釣大魚
入西貢勁比人串-_-fuck~傾下電話又串...
又要唔記得買我最愛食的班cake-.-吊....爆火..
爆灰 返到屋企部機又死左..又要安返d野 又煩左幾個鐘
表妹又係咁行埋黎-_-"又要喊...煩~~~
琴日最威嘉樂...哈哈!!!!差小小就過到數入到去=.="可惜比人掉頭查多次