家長日=___=`
12點起身反睇[惡魔在身邊]
之後哄牙哥,求牙哥叫佢同我番[家長日]
成功=3=`yes!
2點沖涼..之後...
遲左出門..仲要1路傾計1路慢慢行..
上到4樓..開始淆..
點知等左勁耐都未見得..
d prefect話mo sir見左個個2個鐘都未出黎..o哂
咪8下,急下邊個囉..原來是dickson!
之後等等..2c愈來愈多人..排長龍..
其他班得1個唔係就冇人..
之後金+敏行左課室門口..但係我黎先..
比番我見先..點知係毛sir..冇d後悔- -`(知佢有排up)
未開始就叫我放番低3袖 - -
1開始就up成績先 - -`
up哂d唔合格既出黎..佢話合格唔講wo!
咁不如up合格,唔up唔合格na =w=+
"咁就你開心時,我又hapi na!"
聽又唔得..說又唔得..比mo話我[又嚨又亞]..冇言= =`
之後up改善方法..細細聲向住牙哥笑住講話唔識答- -
mo sir即刻叫我等陣..比野我睇..
點知拎左佢個筆盒過黎比我睇..[同牙哥o哂]
1打開個筆盒..有張紙寫住[不知則問,不能則學。]
再問過..問到我口亞亞- -`
之後簽回條每day3,day5放學溫書溫到5點..
mo sir話至到6月12日..當堂o哂呆哂..
人家以為 為持1個月之ma ‾﹏‾
走人時..miss lee眼金金望住..
即刻行快幾步..幾驚話要甩埋佢牙!
華明見到秋怡..傾左幾句..
之後同哥去食野
傾計..連牙哥都話mo sir問d野難答= =`
但佢話係心到代左我答- -`
叫咪要叫佢出聲..提下我都好ma..唔屎我口亞亞-0-`
佢發事比mo sir姪佢答定我答..
so..我無言=0=`
kaka都算牙哥醒冇點姪我-v-
唔係佢話我有掛都唔走得wo..
kaka=3=`
|