0213`
之前放學同MING2+婷MU講好左金日著背心-
點知呢..有人話唔記得左囉!同明2無奈LOR!
早會上班房做中文初賽問卷`狂亂了`
ENG: 課題重溫
CHIN:對中文初賽問卷答案+做WS`
MATHS:冇做HW*即做番..同YAN+TING妹針針計-3-`
SCJ:UP G!
PE:比MISS鄺串囉..話我有帶PE 3..乖WO..但仲係咁癲咁喪WO`
話2C女仔唔合作WO`UP道理-_________-`
KAKA又讚我比上學期乖左好多XD
睇人跳大繩..同MING2`TINGMUUU`YAN`月月``9坐1堂
LUNCH:唔鋸dickson囉`我好心....點知你吱D益力多落我3到,手到`我討厭益力多ga ma!
班務:mo 小人`
小完人先比落地下..
活動x2 :跳大繩比賽`[15個人6下]`勁!2C係有運動細胞GA-3-`
之後係到玩..MISS LEE仲叫我地繼續-000000000000-`真係愈來愈愛MISS LEE囉!-3-
又諗住玩killer..比人小!
so都係玩返個個既野-3-`
kaka禾班贏左個冠軍- y@ y@ y@!-3-
放學:去買野wif 子慧,秋怡,西君- -`子慧,西君留堂..so回校`
得番我同秋怡係到9遊_--_`
之後叫秋怡同我番學校canteen 9坐陣`
等埋子wai 1齊去買G古力`
KAKA`勁多`
走個時見到HOLAM`WINGLAM子慧同佢地1齊塔車走`
我就同肥婷`曹曹走..陪肥婷買CON..
回家`
諗住訓..點知同+姐1齊食CHOCOLATE-3-`
冇訓到- __-`
|