琴晚同牙ma完嘈交`
之後金日唔想留係屋企`
話左10點半前上到子慧屋企..點知10幾先出門口- -
上到子慧屋企首先洗個頭先`
......12點dicdic都上左黎..
大家1齊做功課..做唔夠5mins就係到玩`
之後落街接yi..之後買埋野食上去食`倣借碟
食完..1路打ma雀1路睇碟`
TINGMU+FATTING都黎
我地係聯和虛..佢地就去左雍盛搵我地-0-
之後佢地番返黎聯和虛..
我地係榮福..佢地就去左榮輝搵我地-ooooooooo-`
他們幾經辛苦先上到黎--`
真係勁有問題囉佢地!佩服!
之後上到黎hihi地!
hi過後..大家都係ma雀台做功課-0-`
做左陣又發神經=_______________=`
之後去左公園9玩了1會-__-`
fatting+tingmuuuu+dic先走`
我地3個再9行1會才回家..
...........
趕功課做到點幾之後眼訓訓左-3-
聽日歷史重測真係死比你睇lu><
|