ENG:背默mcmug!
中文:背默[口技]
maths:用心上課-\/-`
scj:小測..
pe:ming2冇帶pe3...倍佢1齊唔上..[有義氣]kaka`點知2班有19個女仔冇帶pe3..破紀錄-v-`我遲到+唔上pe比miss罰跑10個圈>,<`
之後又要作差不多400字文..我慢慢作..係到欣賞人跳繩-w-`之後夠鐘要交..1半都未作到- -`比人小..係咁了了了..完成!
通識:悶!..訓..之後比miss叫左出去黑板寫野..
放學:wif子慧+秋怡+dic去食大家樂..next去買糖+朱古力..
next比子慧dicdic dumdum下就倍左佢地去FL中心..唉..衰心軟--`
倍子慧睇電話繩..之後去夾糖+朱古力..
送dicdic塔車..
子慧叫我倍佢倍到7點幾--`又心軟- -..[有義氣]
去左食m記...傾計傾到7點幾..
子慧送我塔273走人=3=`
食飯冇謂口勁飽..點知食食下成碗飯到左落地下-0-`仲好..天都唔比我食!
ps*金日終於請到旋子食朱古力-\/-hapi
PS*多謝holam+winglam的魚蛋-w-`
|