琴日做eng dict corr做到2點..
之後2點幾自己on99在廚房洗菜..勁驚..得自己1個..個個訓哂..
3點終於訓得!-________-`
7點半要番到家政室..
原本要6:30起身..眼訓..再訓..
7點終於捨得起身..勁趕..出門..
番到去塔7出..死..
點知勁小人-_________-`發覺自己唔識set table- -`
搵人幫手..
婷mu同fat婷比陳大文小..我睇戲..扮哂有野做咁..ka
家政x2..勁討厭家政囉係!on99正係小人都用左唔少時間!個小息冇埋!fk
買埋材料比fatting同tingmu比佢地浪費了..陳大文唔比fatting上..
va x2:比人小-->畫畫
歷史:都係唔知佢up乜-_____-`
普通話:條on9彭佩璇小9我..完全唔覺我有做錯囉!ka..盒朱古力比我....kaka
eng:麥麥
中文x2:筆記抄..
秋怡子慧留堂..我等..
同明2+婷妹+月係canteen做功課..
做完放番locker..
之後去食壽司...金莎..朱古力..糖..hapi
6點幾番到屋企..用電腦..
7點半好眼訓..訓到9點10到起身食飯..
但放學食d野仲未消化..又食飯..
遲早食肥我!
............訓lu..e+2點幾了-3-
|