12點幾出到黎..可惜又係我遲到- -`
諗住去睇戲..點知5:50先有場..FK!
之後同子慧係到9行左陣..
之後打比DICDIC..
去聯和虛搵佢..比左份KITTY禮物我-3-`
估唔到真係買左..琴日打電話黎我都唔信- -`
KAKA仲話買左我死佢睇TIM- -`
SO我死個日你1定要出現牙!到時就真係死比你睇NA!慢慢等BA-W-`
去哂相..仆街!我同劉子高個張!SHIT!!!!!!!!
之後買野食.......
上左子慧屋但冇耐..她MAMA來電話剛放工!
DICDIC仲整到成間房亂七八糟..都亂左冇理由唔玩-V-`
之後係到玩......
子慧開電視睇佢MAMA番未
點知佢MAMA係LIFT到上緊黎..
我同DICDIC即刻拎野走人..沖左去樓梯口..
好險囉係..>\/\/<`
之後又要DICDIC送我去塔車..THZ-3-`
PS:多謝DICDIC份禮物-3-KAKA我好中意-3-
KITTY真美麗-333333333333333-`
|