中文X2:做WS..真係成日唔知UP到邊到--`
音樂:她正係懂得小人..
歷史:大家好乖..但我都係完全唔知佢UP乜-0-`
周會X2:聽詩歌-\/-`都好過之前GA NA都算..
MATHS X2:條彭佩璇冇番..要2班1齊上..睇ETV..訓著左..
比MISS LEE叫左出去UP野..好笑-\/-`
放學同子慧+秋怡食野..
之後去超市....糖糖..D金莎正-3-`諗住睇戲食..
送秋怡..之後同子慧番學校打電話比MAMA..
點知做左聖誕老人..派糖- -`無奈- -`
再買野食..野飲係戲院..-3-
5:50同左子慧睇戲..不錯不錯-3-`
可惜我係咁坐唔定..-0-
(有野比我食比我飲都坐唔定..冇野食冇野飲..後果不墈設想=\/=`)
睇到7點幾..即刻子慧去百街買家政D野- -``
冇免治雞肉..冇理由ON99買雞肉番屋企慢慢啄GA-0-`買左免治豬肉代替- -`
............軟糖-V-`KA
之後即刻塔273走人..番到屋企8點幾....(SHIT比人小)
點知MAMA心情柱於佳情況下..平安無事-W-`
又是自己享用晚餐..剛才吃得太飽了..沒謂口..
金晚D HW..SHIT..抄死!
PS:屌明天要7點半番學SET TABLE!
金晚1定夜訓..明天起唔起到身都成問題- -
|