7T-生日快樂*\/* 金日子慧打電話黎話睇戲.. 之後叫佢剪完頭髮打電話比我出黎睇戲..順便睇下她的頭.. KAKA好想睇唷-3-` 點知剪完打電話黎講..她MAMA金日早放..佢唔出得.. 小!仆街! 之後對左部電腦成日..仆街.. 悶LUN到我想訓..又唔想訓..唔知想點!