+家晨早流流返左學校重測..12點放..
我叫她9遊1粒中之後先黎樓下接我-3-約左1:15..
我睇埋個{95至尊}先開始沖白白豬整野..
遲左10分鐘先到- -`
點知條木咀仲未到!\"/`
之後行下企下..去埋公園9坐下..
條木咀仲唔捨得黎!
足足等左佢半粒中!
條粉長去左買耳環!唔知時間!
真係想殺她死!\"/`
之後999999999999999999遊`
去悼悅買野...後悔><`
買左2枝波子汽水玉貴狗的波板糖-3-勁正`
之後去左無印買筆`
lunch去左食壽司`
去TRENDDYLAND申請做會員`
之後買左個micky的散紙包`QQ呢=3=`
999999遊`
1出火車集就見到秋秋+皓琳+月月`
傾左陣...就同+姐去粉中9遊`
睇中左對boot..叫佢留起左`
勁肚餓買左2條油炸鬼食`
8點幾回到家了`
食飯..食左1啖..
成碗偷偷地倒左垃圾桶`
支力..!
PS*明天第1次同+姐返大6`HAPI-3-`
希望+姐比到安全感我BA-口-`KA
|