狗年到-3-`新1年新開始-333-`
*願望多多-ww=`
我要祝自己..快高長大..XP
**************************************
琴晚1點半打電話比+姐叫佢買消夜返黎比我食`kaka 之後睇碟睇到3點半先訓.. 金焦晨早流流10點都未到比ma嘈醒-n-` 晏就去拜年..-.-人家明明唔想去ga ma..又迫人去! 去到..打機..同食野..食左勁多金莎-\/-` 走... 晚上1+人去左桃源島食晚餐..正-3- ps:拜年e+野真係唔岩我- -`