| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 旅行`*.. |
今日朝早番去..勁凍*....聽人講話好似要查書包仔..THEN即收埋D遺禁品..HEHE*
但個陣都吾知系咪真..點知早會個陣./.佢話會搜..=口="好采..*
但上到去..就要落去搭車..SO冇搜..><" SO HAPI..
好快到左目的地,,..BBQ..起吾到火..呀SIR幫手..-口-"..
THEN燒燒燒..燒左勁小野食..打左陣波..12點要班活動..
鬥全班最細..我WIN左..玩完..輸左呀我個組..THEN級活動..第3咋..><"
THEN4個字FREE TIME*自由活動..-口-"..小吾小D呢..食冰棒..比左半CHING*..
我個條食食下跌左落地..SHIT..!!! THEN去洗手..冇情情呀儀比左支飲左小小GE可樂我..屎但..好過冇;.-口-"..
走個陣..有支加大的今桔檸檬我地諗住飲埋佢先走..5個人輪流飲左兩次..-口-"..
D男仔話我地痴線..=口="
|
| 刊登時間:2006-12-21 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
■[[BABECHING//]]]** 於 2006-12-22 10:57 AM 發表:
|
網主回覆
KAI的嗎..-________-" Posted at 2006-12-22 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|